خط و نشان گنج زاده برای رقبای جهانی، طلای دیگر در کارنامه سجاد

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران، پرونده کاراته کاهای ایران در ششمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی با یک طلا و دو برنز بسته شد. سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم آخرین کاراته کای ایران بود که برای کسب مدال طلا در مبارزه پایانی به مصاف آرکان گوگیتا از گرجستان رفت و با پیروزی برابر وی و به نشان طلا دست پیدا کرد. گنج زاده 16 ماه قبل در دیدار نهایی کاراته وان دبی، این گرجستانی را شکست داده بود.

خط و نشان گنج زاده برای رقبای جهانی، طلای دیگر در کارنامه سجاد

وی روز گذشته پس از یک دور استراحت، برایان ارر از آمریکا، آلپ ارسلان یامان اوغلو از ترکیه، هریلند نیشوچی از کوزوو و آنجلو وسیچ از کرواسی را شکست داد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

گنج زاده با در اختیار داشتن طلای قهرمانی 2016 دنیا، سال 2018 را طلای کاراته وان پاریس شروع کرد و در ادامه طلای تیمی قهرمانی آسیا و طلای بازیهای آسیایی را کسب کرد. وی که برای دفاع از عنوان قهرمانی دنیا خود آماده می گردد با کسب طلا در برلین برای همه رقبا خط و نشان کشید.

برای کاراته ایران در این دوره از مسابقات گنج زاده یک طلا، مهدیزاده و پورشیب دو برنز کسب کردند. نگین باقری، مجید حسن نیا، هامون درفشی پور، سعید احمدی، بهمن عسگری، طراوت خاکسار و مهدی خدابخش هم با قبول شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف گردیده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 86

به "خط و نشان گنج زاده برای رقبای جهانی، طلای دیگر در کارنامه سجاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان گنج زاده برای رقبای جهانی، طلای دیگر در کارنامه سجاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید