موتورولا 17 شهریور از گوشی های تازه سری اج رونمایی می نماید

به گزارش وبلاگ واحدی، موتورولا میخواهد در تاریخ 17 شهریور (8 سپتامبر) از گوشی های جدیدی از سری اج (Edge) رونمایی کند و این خبر را حتی در توییتر هم منتشر نموده است.

موتورولا 17 شهریور از گوشی های تازه سری اج رونمایی می نماید

موتورولا اخیرا از گوشی اج 2022 خود به عنوان پرچم دار ارزان سال 2022 یا به عبارتی یک میان رده قدرتمند رونمایی نموده است که از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 1050 به عنوان قلب تپنده بهره می برد. اما اینطور که به نظر می رسد، گوشی های بیشتری از سری اج قرار است در دسترس قرار بگیرند چون شرکت در توییتر خبر مربوط به این موضوع را اعلام نموده است.

موتورولا در این پست، ویدیوی کوتاهی را منتشر نموده و نشان داده سه گوشی هوشمند از سری یادشده قرار است در تاریخ 17 شهریور رونمایی شوند. بنابراین این خبر کاملا رسمی و قطعی است. موتورولا متأسفانه هنوز اطلاعات خاصی را در رابطه با این گوشی ها منتشر ننموده است در نتیجه نه می دانیم نام آن ها چیست، نه اینکه مشخصات فنی آن ها چگونه است و در چه دسته ای قرار می گیرند و نه اینکه در چه بازه قیمتی هستند. هرچند تا تاریخ یادشده هم کمتر از 20 روز زمان به جای مانده و قطعا تا آن روز باید خبرهای بیشتری در رابطه با گوشی های مورد انتظار منتشر گردد.

با توجه به شایعات و خبرهای کنونی، می توانیم یک سری حدس هایی هم بزنیم. این احتمال وجود دارد که موتو X30 پرو و S30 پرو که برای بازار چین رونمایی شده اند با برند اج در کنار مدل اج 30 اولترا وارد بازار جهانی شوند. موتو X30 پرو یک پرچم دار بسیار قدرتمند با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، نمایشگر 144 هرتزی و یک دوربین 200 مگاپیکسلی است که درباره مورد آخر باید بگوییم از این حیث، نخستین گوشی مجهز به چنین سنسوری به شمار میرود. بهره مندی از یک باتری 4610 میلی آمپر ساعتی و شارژری که می تواند آن را با سرعت خیره کننده 125 وات شارژ کند، از دیگر مشخصات خوب و مجذوب کننده این پرچم دار به شمار میرود.

موتو S30 پرو اما یک پرچم دار نسبتا قدیمی است ولی با این حال اوضاع خوبی از لحاظ مشخصات فنی دارد. این گوشی توان مورد احتیاج خود را از تراشه اسنپدراگون 888 پلاس تأمین می نماید که تراشه قدرتمندی است اما طبیعتا از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 توان کمتری دارد. نمایشگر این گوشی هم مثل X30 پرو، رفرش ریت 144 هرتزی دارد اما در سایر بخش ها باز هم از پرچم دار اصلی عقب می ماند.

موتو S30 پرو روی پنل پشتی خود یک دوربین 50 مگاپیکسلی دارد که اگرچه قدرتمند است اما به نظر نمی رسد در مقابل سنسور 200 مگاپیکسلی که در X30 پرو بکار گرفته شده حرفی برای گفتن داشته باشد. هرچند باید نتایج تست ها را نه فقط از گوشی موتورولا بلکه چندین گوشی مختلف که از این سنسور بهره می برند ببینیم تا بتوانیم به درستی در رابطه با کیفیت آن در زمینه عکاسی و فیلم برداری قضاوت کنیم. منبع انرژی موتو S30 پرو یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی است که کاربر می تواند با یک شارژر 68 واتی آن را شارژ کند.

این اطلاعات رسمی هستند چون گوشی های یادشده پیش از این برای بازار چین رونمایی شده اند. اما اینکه آیا موتورولا واقعاً میخواهد نسخه جهانی آن ها را عرضه کند یا خیر چیزی است که هنوز از بابت آن مطمئن نیستیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم شرکت طی روزهای آینده، چه جزئیات بیشتری را پیرامون آن ها منتشر می نماید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1401 بروزرسانی: 30 مرداد 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2259

به "موتورولا 17 شهریور از گوشی های تازه سری اج رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورولا 17 شهریور از گوشی های تازه سری اج رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید