نجاری: تیم کامپوند مردان هفته آینده به تایلند اعزام می گردد

به گزارش وبلاگ واحدی، مدیر تیم های ملی تیراندازی با کمان گفت: تیم کامپوند مردان از هفته آینده برای حضور در مرحله نخست مسابقات داخل سالن راهی تایلند خواهد شد.

نجاری: تیم کامپوند مردان هفته آینده به تایلند اعزام می گردد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

امید نجاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد آغاز اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان از دیروز، در ریکرو زنان و مردان و کامپوند آقایان آغاز شده است. تیم کامپوند مردان از هفته آینده برای حضور در مرحله نخست مسابقات داخل سالن راهی تایلند خواهد شد و به همین منظور تمرینات خود را آغاز نموده است. مرحله دوم و سوم کاپ آسیا نیز در فرانسه و آمریکا برگزار می گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: تیم ملی ریکرو زنان و مردان هم برای حضور در اولین مرحله کاپ آسیایی تایلند تمرینات خود را آغاز نموده و سپس برای حضور در مرحله دوم و سوم این مسابقات راهی چین و کلمبیا می شوند و در نهایت برای کسب سهمیه المپیک راهی آنتالیا تایلند خواهند شد.

مدیر تیم های ملی تیراندازی با کمان تاکید نمود: اردوی تیم ملی از امروز آغاز شده ولی برخی از بچه ها از جمله زهرا نعمتی چند روزی مرخصی دارند و از شنبه همه به صورت کامل در اردو حضور دارند.

وی در سرانجام در مورد اردوی تیم ملی کامپوند بانوان نیز گفت: تیم کامپوند بانوان به مسابقات داخل سالن اعزام نمی گردد و به همین دلیل برای حضور در کاپ تایلند اردوی این تیم از 22 آذر ماه آغاز خواهد شد. باید این نکته را اضافه کنم که فعلا تا بهمن اردوی تیم کامپوند بانوان فشرده نخواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 603

به "نجاری: تیم کامپوند مردان هفته آینده به تایلند اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاری: تیم کامپوند مردان هفته آینده به تایلند اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید