چهار تکواندوکاران ایران شنبه به دیدار رقبای خود می فرایند

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران از کره جنوبی، درحالی که تکواندوکاران کشورمان تا روز جمعه با کسب 5 مدال رنگارنگ در دو بخش مبارزه و پومسه عملکرد قابل قبولی در این دوره از بازیها داشته اند، چهار تکواندوکار دیگر فردا شنبه به دیدار رقبای خود می فرایند.

چهار تکواندوکاران ایران شنبه به دیدار رقبای خود می فرایند

در وزن 74- کیلوگرم مردان که 36 تکواندوکار وزنکشی کرده اند احمد خسروفر دور نخست میگوئل رودریگوئز از مکزیک را پیش رو دارد. وی در صورت برتری به مصاف یکی از تکواندوکاران عمان ، کرواسی یا آمریکا خواهد رفت

مهران عسگری ، سرگروه تیم تکواندو دانشجویان در وزن 84+ کیلوگرم جایی که 23 تکواندوکار شرکت دارند دور نخست باید با دیمیتری موستاکاس از قبرس پیکار می کند و دور دوم به دیدار عمرالیزید تکواندوکار فرانسوی می رود.

فرزانه صاحبی در وزن 62- کیلوگرم بانوان دور نخست به دیدار مارتنیز از ونزوئلا می رود و در صورت پیروزی به دیدار ایرم یمان از ترکیه خواهد رفت.در بخش بانوان اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و در ادامه به مصاف برنده مبارزه چین تایپه و تایلند خواهد رفت. در این وزن هم 21 تکواندوکار حضور دارند.

تیم تکواندو دانشجویان ایران با 11 تکواندوکار دختر و پسر در بخش مبارزه در این دوره از مسابقات شرکت کرده است که تا کنون توسط آرمین هادی پور و سعید رجبی دو مدال طلا و جواد امیری یک مدال برنز کسب کرده است. اخلاقی و عیسی بیگ لو نیز از دور مسابقات حذف شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 725

به "چهار تکواندوکاران ایران شنبه به دیدار رقبای خود می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار تکواندوکاران ایران شنبه به دیدار رقبای خود می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید