هزینه تبلیغات در صفحه رونالدو چقدر است؟

به گزارش وبلاگ واحدی، تهران (پانا) - رونالدو دارنده بالاترین مقدار دنبال کننده در اینستاگرام است و کریستیانو هزینه باورنکردنی بابت تبلیغ در اینستاگرامش دریافت می نماید.

هزینه تبلیغات در صفحه رونالدو چقدر است؟

به گزارش خبرآنلاین؛ بخش قابل توجهی از عایدی ستارگان فوتبال و سینما، از فضای مجازی و صفحات رسمی و شخصی آنهاست. در واقع جایگاه بالای پیچ این افراد دلیلی است برای تقاضای بالای درج تبلیغات و در پی آن بالا رفتن قیمت این آگهی ها.

کریستیانو رونالدو برای هر پست اینستاگرام مبلغ 1.6 میلیون دلار را دریافت می نماید که طبق بررسی گرهای شبکه های اجتماعی مبلغی بسیار بالاتر از هر سلبریتی دیگر است. کریستیانو رونالدو بیشترین قدرت دریافتی را نسبت به هر فرد مشهور دیگری در اینستاگرام دارد و آمار هم این موضوع را تصدیق می نماید و مدتهاست بررسی گرهای شبکه اجتماعی این مبلغ را به ازای هر پست برای رونالدو اعلام نموده اند.

رونالدو 386 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد که تعداد فالوور هایش از همه سلبریتی ها بیشتر است. او حتی بیش از هر اسپانسری در پست های اینستاگرام برای تبلیغات مبلغ دریافت می نماید. لازم به ذکر است اطلاعات داخلی که خود کریس در صفحه اش منتشر می نماید، می تواند عاملی برای گران تر شدن دریافتی او برای هر پست تبلیغاتی باشد.

رونالدو در سال 2021 بالاترین اندازه مبلغ را برای پست اینستاگرامی در صفحه شخصی خودش پیشنهاد داد و باعث شد که در صدر فهرست گران قیمت ها قرار بگیرد. قیمتی که رونالدو برای هر پست اینستاگرام دریافت می نماید، با نفر بعدی خودش حدود 80 هزار دلار تفاوت دارد که آن هم متعلق به دایان جانسون است.

حالا رونالدو در صدر فهرست قرار گرفته است و پنج سال است که جایگاه اول را به خود اختصاص می دهد، تا قبل از او مدل معروف به نام کایلی جنر به مدت دو سال در صدر اول فهرست قرار می گرفت. آریانا گرانده، سلنا گومز و کایلی جنر سه نفر برتر و بعد از رونالدو قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2117

به "هزینه تبلیغات در صفحه رونالدو چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه تبلیغات در صفحه رونالدو چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید