هواوی مرکز نوآوری 5G را در لندن افتتاح کرد

به گزارش وبلاگ واحدی، شرکت هواوی یک مرکز نوآوری 5G را در لندن افتتاح کرد. این شرکت امیدوار است با یاری این مرکز همکاری های بیشتری را با افرادی که در اکوسیستم 5G انگلستان فعال هستند داشته باشد.

هواوی مرکز نوآوری 5G را در لندن افتتاح کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ویکتور ژانگ ، معاون مدیرعامل هواوی گفت: آنچه ما امروز افتتاح نموده ایم ، همکاری واقعی بین مشاغل و فناوری های انگلستان را فعال می نماید و پتانسیل عظیمی از برنامه های 5Gرا برای بخش خصوصی و تجاری نشان می دهد.

هواوی که در فضای همکاری Cocoon Global قرار گرفته است ، گفت که این مرکز دارای نمایشگرهای تعاملی و واقعی است. به عنوان مثال ، بازدید نمایندگان این شانس را دارند که با استفاده از واقعیت مجازی و تقویت شده ، با گروههای مورد علاقه خود ارتباط برقرار نمایند. افزون بر این هواوی یک رویداد آموزشی برگزار می نماید که نشان می دهد چگونه می توان از فناوری 5G در مناطقی مانند فراوری هوشمند و مراقبت های بهداشتی استفاده کرد.

این شرکت همچنین آزمایشگاه هوش مصنوعی 5G را در سنگاپور افتتاح کرد تا یک آزمایش برای پروژه های توسعه هوش مصنوعی فراهم کند.انگلیس همچنان به ممنوعیت های استرالیا ، ایالات متحده و ژاپن در خصوص تجهیزات غول فناوری چینی بی توجه است و با هواوی همکاری می نماید.

گزارشی که اخیراً توسط کمیسیون اروپا و آژانس امنیت سایبری اروپا منتشر شده است ، هشدار داده که 5G می تواند مسیرهای حمله کشورهای مختلف را افزایش دهد.این گزارش به ویژه در خصوص تکیه بر یک تأمین نماینده ، به ویژه آنهایی که در اتحادیه اروپا مستقر نیستند هشدار داد.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 716

به "هواوی مرکز نوآوری 5G را در لندن افتتاح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی مرکز نوآوری 5G را در لندن افتتاح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید