والورده: : مسی همواره در بازی هایی که به دردسر می افتیم، پیدایش می گردد، دو بازی خوب مقابل منچستریونایتد انجام دادیم

به گزارش وبلاگ واحدی، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از مسی و شاگردانش تمجید کرد.

والورده: : مسی همواره در بازی هایی که به دردسر می افتیم، پیدایش می گردد، دو بازی خوب مقابل منچستریونایتد انجام دادیم

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم نوکمپ با پیروزی قاطع 3 بر صفر مقابل منچستریونایتد، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر صفر راهی مرحله بعد شدند، پس از این بازی در تمجید از زننده دو گل اول تیمش در این بازی گفت: مسی همواره در بازی هایی که ما به دردسر می افتیم پیدایش می گردد و نه تنها در یک لحظه، بلکه در جریان کل بازی. لیونل گلزنی می نماید اما همچنین وزنه هجومی تیم ما هم هست.

سرمربی بارسلونا همچنین در مورد رقیب بعدی تیمش که برنده تقابل لیورپول و پورتو خواهد بود، گفت: ما دو بازی خوب مقابل منچستریونایتد انجام دادیم و این کاری است که باید در لیگ قهرمانان اروپا انجام دهیم. ما شرایط خوبی داریم و تیم برای تقابل بعدی اعتماد به نفس لازم را دارد و به این منظور 10 یا 15 روز فرصت داریم. ما دوست داریم به فینال برسیم.

والورده همچنین در مورد شادی گل هافبک برزیلی اش که با انگشتانش گوش خود را در پاسخ به منتقدانش گرفت، گفت: نمی دانم منظور از شادی گل کوتینیو چه بود چون اصلاً ندیدم. در واقع فیلیپه باید خودش در این زمینه شرح دهد، اما بابت گلزنی و سهمی که او در این پیروزی داشت، خوشحالم.

در بازی دیگر از این مرحله، آژاکس در خانه یوونتوس به فزونی 2 بر یک رسید و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد. به این ترتیب نه تنها یوونتوس از رسیدن به جمع چهار تیم برتر بازماند، بلکه این برای اولین بار از فصل 10-2009 است که کریستیانو رونالدو از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها بازماند.

والورده در واکنش به ناکامی یوونتوس و رونالدو در رسیدن به مرحله بعد گفت: من بازیکن خاصی را نمی بینیم و به تیم نگاه می کنم. یوونتوس از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازماند، اما آژاکس آنجاست و نمی دانم که آیا این یک مزیت است یا خیر. در مرحله بعد هم هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 235

به "والورده: : مسی همواره در بازی هایی که به دردسر می افتیم، پیدایش می گردد، دو بازی خوب مقابل منچستریونایتد انجام دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: : مسی همواره در بازی هایی که به دردسر می افتیم، پیدایش می گردد، دو بازی خوب مقابل منچستریونایتد انجام دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید