واکنش چهره های مشهور دنیا به مرگ اسطوره بسکتبال آمریکا

به گزارش وبلاگ واحدی، خبر کشته شدن تراژیک اسطوره تیم ملی بسکتبال آمریکا و تیم لس آنجلس لیکرز، موجی از احساسات را در میان ورزشکاران و سلبریتی های دنیا داشت.

واکنش چهره های مشهور دنیا به مرگ اسطوره بسکتبال آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی پزشکی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سقوط تراژیک هلیکوپتر Sikorsky S-76B که کوبی برایانت، اسطوره بسکتبال آمریکا و دخترش 13 ساله اش، جیانا جزو 9 مسافر آن بودند، شوک بزرگی به دنیا ورزش و حتی شخصیت های غیر ورزشی بود. بازتاب مرگ ناباورانه این فوق ستاره پیشین تیم لس آنجلس را در زیر می خوانید:

باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا: کوبی یک اسطوره در زمین بازی بود. از دست دادن جیانا برای ما که صاحب فرزند هستیم، واقعاً اندوه آور بود. من و همسرم به خاطر این روز غیرقابل باور به خانواده و همسر برایانت همدردی می کنیم.

لئوناردو دی کاپریو، ستاره هالیورد: کوبی واقعا بزرگ تر از زندگی بود. من برای او و تمام کسانی که در این حاثه کشته شدند، آرزوی آمرزش می کنم. لس آنجلس هیچگاه مثل امروز، غمگین نخواهد بود.

شکیل اونیل، ستاره پیشین NBA: هیچ کلامی برای شرح اندوهی که برای از دست دادن برادرم کوبی و دخترش دارم، وجود ندارد. من عاشق شما هستم . دلم برای شما تنگ می گردد. به بازماندگان این سانحه تسلیت می گویم. من اصلاً حال خوبی ندارم.

مایکل جردن، اسطوره بسکتبال آمریکا: من از شنیدم خبر مرگ تراژیک کوبی و جیانا، شوکه شدم. کلمه ها قادر به بیان درد من نیستند. من عاشق کوبی بودم. او مثل برادر کوچک من بود. من اغلب با هم صحبت می کردیم و من دلم برای این مکالمه ها تنگ می گردد. کوبی یک رقیب واقعی، یکی از بزرگان بسکتبال و پدر فوق العاده ای برای دخترانش بود. من و همسرم عمیقا به همسر کوبی تسلیت می گوییم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 880

به "واکنش چهره های مشهور دنیا به مرگ اسطوره بسکتبال آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش چهره های مشهور دنیا به مرگ اسطوره بسکتبال آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید