پیام رییس سازمان سینمایی به جشنواره سینماحقیقت

به گزارش وبلاگ واحدی، حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی پیامی به جشنواره سینماحقیقت ارایه داد.

پیام رییس سازمان سینمایی به جشنواره سینماحقیقت

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی پیامی به چهاردهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت ارایه کرد که در متن این پیام آمده است:

هوالمصور

مستندسازان هنرمند ایران اسلامی، سالهاست، نه تنها علاقه مندان فهیم این عرصه را با خود همراه ساخته اند بلکه با تکیه بر پشتوانه فکری خویش، گام های بلندتری را با استحکام هرچه تمام تر برداشته اند.

فیلم های وزین و متین مستند در سایه سار هنرمندان اندیشمند و صبور خود، درفش فضائل و ارزش های ناب انسانی را با تمامی قاب های ماندگار خویش، در سپهر معرفت جویانه سینمای ملی ایران به اهتزاز درآورده است.

از آنجا که حقیقت جویی هنرمندانه، از اعماق دل های صافی دردمند برمی آید، لاجَرَم بر دل های مشتاق حقیقت نیز فرود خواهد آمد.

در نهایت افتخار و ادب، بر خود فرض می دانم قدرشناس نجابت فیلمسازان این حوزه باشم که چهاردهمین دوره این رویداد مهم فرهنگی را در شرایط ویژه زیست کرونایی، برای مخاطبان مشتاق خود، فراهم نمودند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت را به دبیری محمد حمیدی مقدم، از 25 آذر تا 2 دی ماه 99 و با توجه به شیوع جهانی بیماری کووید 19 به صورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1509

به "پیام رییس سازمان سینمایی به جشنواره سینماحقیقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام رییس سازمان سینمایی به جشنواره سینماحقیقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید