چطور به وسیله اینستاگرام با سفر کردن پول دربیاوریم؟

به گزارش وبلاگ واحدی، روش های کسب عایدی به وسیله اینستاگرام

در جهانی امروز بسیاری از افراد به کسب عایدی به وسیله اینستاگرام می پردازند. اینستاگرام شبکه اجتماعی مجازی پر از تصاویر و فیلم هایی است که مردم تمام جهان در آن آپلود نموده و یا بسته به سلیقه خود عکس ها و فیلم های دیگر افراد را دیدن می نمایند. در این شبکه می توانید صفحات افراد مورد علاقه خود یا حرفه و کارهای مورد علاقه خود را فالو (دنبال) کنید. از اینجاست که کسب عایدی به وسیله اینستاگرام و سفر آغاز می گردد. زمانی که فالوور یک پیچ در این شبکه اجتماعی بالا می رود، بر طبق روش های زیر، می توانید به وسیله آن پیج یا صفحه عایدی داشته باشید. با خبرنگاران همراه باشید تا روش های کسب عایدی به وسیله اینستاگرام را برای شما بیان کنیم.

چطور به وسیله اینستاگرام با سفر کردن پول دربیاوریم؟

روش های کسب عایدی یا حضور در اینستاگرام

بسیاری از افرادی که در اینستاگرام پیچ یا صفحه کاری می سازند، برای خود هدفی مشخص می کنند. در قدم اول باید بتوانید از بین روش هایی که در ادامه نام می بریم یک روش را انتخاب کنید و هدفتان را بر آن اساس مشخص نمایید. در روش های کسب عایدی به وسیله اینستاگرام می توانید مستقیم محصولات خود را به فروش برسانید، می توانید تنها پیجی تبلیغاتی داشته باشید، می توانید برای برند خود تبلیغ کنید، یا اینکه صفحات اینستاگرام خود را پس از راه اندازی بفروشید.

  • فروش محصولات در اینستاگرام

از جمله پرطرفدارترین روش های کسب عایدی به وسیله اینستاگرام روش فروش محصولات است. بسیاری از افراد، امروزه با ساخت یک صفحه در اینستاگرام و گذاشتن عکس هایی از محصولی که قصد فروشش را دارند، می توانند کسب عایدی داشته باشند. در این مورد هرچه محصول شما خواستار بیشتری داشته باشد یا در بین دیگر برندها زیباتر و خاص تر باشد، مسلما فروش بیشتری خواهید داشت. بعلاوه برای دیده شدن بیشتر محصول خود، احتیاج به فالوور بیشتری هم دارید. اگر تازه صفحه فروش محصول خود را در اینستاگرام زده اید و هنوز فالوور کمی دارید، نگران نباشید. باید برای زیاد کردن فالوورهای خود وقت صرف نموده و بعلاوه خدمات رسانی خوبی نیز داشته باشید.

برای توسعه این روش، سیستم پستی هر کشوری نیز بسیار یاری کننده بوده چرا که محصولاتی را که به صورت آنلاین به فروش می رسند به دست مشتری می رساند. یادتان باشد که نحوه بسته بندی در این زمینه بسیار اهمیت دارد. تمام کارهایی که انجام می دهید تا رضایت مشتری را برآورده کنید، به فالوورهای اصلی شما می افزاید و از فالوورهای کاذب کم می نماید.

  • تبلیغات با استفاده از اینستاگرام

برای اینکه بتوانید در اینستاگرام تبلیغات بگیرید و برای دیگر برندها تبلیغات کنید، باید ابتدا فالوور جمع کنید. کسانی که از این طریق به کسب عایدی در اینستاگرام می پردازند، مدت ها بر روی صفحه خود کار می کنند تا بتوانند فالوورهای بیشتری جمع کنند. هر چه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد، قیمت تبلیغ در صفحه شما بالا رفته و البته با برندهای بزرگتری می توانید همکاری کنید. در ایران این شیوه از روش های کسب عایدی به وسیله اینستاگرام و بسیار پرطرفدار در بین جوان ها بوده و می توان گفت که ساده ترین راه برای کسب عایدی در اینستاگرام است.

  • کارهای مربوط به برندسازی

شرکت های نوپا و البته شرکت های بزرگ جهان برای شناخته تر شدن برند خود به این شبکه اجتماعی پر بازدید رجوع می کنند. به علت فضای خوبی که اینستاگرام دارد، می تواند یاری کننده یک برند و شرکت باشد. در روش های کسب عایدی به وسیله اینستاگرام در این گروه، سعی می گردد تا خریدار و مشتری را به سمت خرید از سایت اصلی آن شرکت یا فروشگاه های آن شرکت راهنمایی کنند و خرید تنها از سایت انجام نمی گیرد. با این روش فروشگاه ها، رستوران ها، کافه ها، آتلیه های عکاسی و فیلمبرداری و خلاصه هر مغازه ای را که تصور کنید می توانند خریدار را به سمت خود جذب نموده و مشتریان خود را بالا ببرند.

  • دلالی به وسیله اینستاگرام

بله! دلالی نیز از روش های کسب عایدی به وسیله اینستاگرام است. به این شیوه که افراد صفحاتی ساخته و سعی در جمع کردن فالوور با تعداد بالا می کنند. برای این کار نیز شیوه های مختلفی را امتحان می کنند. پس از اینکه تعداد فالوورها بالا رفت، آن صفحه را به افراد می فروشند. شاید بتوان این شیوه را بدترین روش کسب عایدی با اینستاگرام دانست.

برای اینکه بتوانید هر یک از کارهای گفته شده در بالا را انجام دهید، باید بیننده بیشتری داشته باشید. در اینجا آمار و تعداد بیننده هاست که صفحه شما را ارزش گذاری می نماید. پس برای اینکه بتوانید روش های کسب عایدی به وسیله اینستاگرام را داشته باشید، باید بتوانید روش های جذب فالوور را هم بدانید. برای این کار، باید با شیوه هایی که در ادامه برای شما نام می بریم، دنبال کننده یا فالوور جمع نموده و صفحه اینستاگرام خود را پس از راه اندازی پربازدید کنید.

روش هایی برای افزایش بازدید کننده و فالوور در اینستاگرام

  • استفاده از دیگر فالوورهای دیگر شبکه های اجتماعیتان

اگر در شبکه های مجازی دیگر حضور دارید، زمانی که اینستاگرام خود را راه اندازی می کنید، حتما آدرس اینستاگرام خود را در دیگر شبکه های اجتماعیتان معرفی کنید تا کسانی که شما را می شناسند، اینستاگرام شما را هم دنبال کنند. از دوستان خود برای این کار یاری بگیرید. بسته به نوع محتوایی که در صفحه اینستاگرام خود، می گذارید به سراغ شبکه های اجتماعی یا سایت های حرفه ای در آن مورد نیز بروید. به عنوان مثال، اگر محصولی خاص همچون ویدئو را در صفحه اینستاگرام خود به نمایش می گذارید، بهتر است که در یوتیوب و یا آپارات یا تماشا نیز، آدرس صفحه اینستاگرام خود را معرفی کنید.

  • برندسازی برای صفحه اینستاگرام

از روش های کسب عایدی به وسیله اینستاگرام یا هر جای دیگری، برندسازی برای تبلیغات بهتر است. سعی کنید که برندی برای خود در نظر بگیرید. حال این برند می تواند نام خودتان باشد، نام یک فروشگاه یا وب سایت باشد یا نام یک فعالیت و کاری باشد که خودتان در نظر گرفته اید و می خواهید در آن زمینه و با آن نام شناخته شوید. انتخاب نام و برندی عالی به نوعی هوشمندی شما را نیز می رساند.

  • دوستان خود و هرم سازی را جدی بگیرد

به دوستان خود تکیه و اعتماد کنید. دوست شما، صفحه اینستاگرامتان را فالو می نماید. پس از مدتی دوستان دوست شما نیز می توانند از صفحه شما بازدید نموده و آن را دنبال کنند. به این طریق و به صورت خوشه ای کم کم می توانید فالوور و دنبال کننده بیشتری پیدا کنید.

  • نوشتن شرح برای هر محتوا

حتما برای هر محتوایی که می گذارید، متن و شرحی هر چند کوتاه، بنویسید. بهتر است که لحنی محبت آمیز، راحت و صمیمی را برای محتوای خود انتخاب کنید.

  • توجه به هشتک

#هشتک علامتی است که قبل از این کلمه قرار می گیرد و آن کلمه را وارد لینک های جستجوی اینستاگرام می نماید. اگر در روش های کسب عایدی به وسیله اینستاگرام به فروش محصولی می پردازید، می توانید هشتک هایی که مرتبط با آن محصول بوده یا کلماتی که معرفی کننده محصول شماست به کار ببرید. مثلا برای سفر می توانید از هشتک قبل از کلماتی مرتبط با آن بهره ببرید.

  • استفاده بیشتر از تصویر به جای متن

اینستاگرام شبکه ای مجازی برای تماشا است نه خواندن. بنابراین سعی کنید که برای عکس ها و ویدئوهای خود، از متن ها و نوشته های کوتاه بهره ببرید.

  • پاسخ دادن به کامنت ها

توجه به مخاطبان را در اولویت خود قرار دهید. این موضوع در روش های کسب عایدی به وسیله اینستاگرام بسیار اهمیت دارد. در حقیقت این افراد هستند که باعث رسیدن شما به مقصودتان می شوند. بنابراین سعی کنید که به کامنت ها پاسخ دهید. نقدها را مودبانه و محبت آمیز پاسخ دهید و تعامل با افراد را جدی بگیرید.

  • محتوایی باکیفیت بگذارید

مبنای اینستاگرام عکس و عکاسی است. به مخاطب خود احترام بگذارید. اصول اولیه عکاسی را بشناسید. از عکس ها و ویدئوهای باکیفیت و با محتوایی عالی بهره ببرید. اگر عکس های شما نوری کم، کیفیتی پایین و … داشته باشد و اصول اولیه کادربندی در آن رعایت نشده باشد، مطمئنا از فالوورهای شما کم خواهد شد.

  • هویتی واقعی و ملموس داشته باشید

بسیاری از افراد محبوب جامعه همچون هنرپیشگان و بازیکن های فوتبال نامشان به تنهایی برند است و در نتیجه صفحات اینستاگرامی با فالوورهای بیشتری دارند. همین موضوع و شناخته شدن در محیط اطراف زندگیتان می تواند به افزایش فالوورهای شما در اینستاگرام یاری کند.

  • فالو کردن افراد دیگر

اینستاگرام شبکه ای مجازی اما تعاملی است. در نتیجه نه تنها باید فالوور جمع کنید بلکه با فالو کردن دیگر صفحات محبوب اینستاگرام نیز می توانید موقعیت بهتری پیدا کنید. فالو داشتن شبکه های اینستاگرام محبوب می تواند از روش های کسب عایدی به وسیله اینستاگرام باشد.

از دیگر نکاتی که باید در اینستاگرام رعایت کنید را تیتر وار بیان می نماییم:

  • سعی کنید مطالبی منحصر به فرد و پر بازدید بگذارید.
  • برای گذاشتن مطالب خود، زمان مشخصی را مشخص کنید و منظم در صفحه خود مطلب بگذارید.
  • تنها به فروش فکر نکنید، بلکه به فکر آموزش نیز باشید.
  • تقویمی برای خود داشته باشید و همراه با مناسبت های روز پیش بروید.
  • از مطالبی بهره ببرید که بیشتر کاربران را درگیر نموده و گاهی از مشارکت آن ها بهره ببرید.
  • خلاق باشید و بازخوردهای افراد را در خصوص مطالبی که می گذارید، تحلیل کنید.
  • گاهی از ربات ها و سامانه های اشتراک گذاری اتوماتیک بهره ببرید.

با روش های کسب عایدی به وسیله اینستاگرام می توانید نه تنها سفر کنید بلکه در حین سفر نیز عایدی داشته باشید.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2267

به "چطور به وسیله اینستاگرام با سفر کردن پول دربیاوریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور به وسیله اینستاگرام با سفر کردن پول دربیاوریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید