چطور در چین خرید کنیم؟

به گزارش وبلاگ واحدی، اینکه دلتان میخواهد یک سوغاتی حسابی بخرید یا دنبال یادگاری در چین هستید خیلی خوب و است به نفسه بسیار هیجان انگیز اما اگر برخی نکات را در نظر نداشته باشید حسابی سرتان در چین بی کلاه میماند، پس با همراه باشید.

چطور در چین خرید کنیم؟

خرید یکی از پرطرفدارترین فعالیت های گردشگری در تور چین می باشد. چندین بازار خرید در پکن وجود دارند و همه چیز درآن پیدا می گردد. خرید در پکن با توکیو متفاوت است. زیرا نه تنها برندهای معروف روز، بلکه محصولاتی محلی از اطراف چین که در هیچ جای دیگر پیدا نمی شوند در آن وجود دارند. حالا شما می دانید که چه چیزی را در کجای پکن می توانید بخرید. نکات زیر را بخوانید تا درخرید خود در پکن مورد استفاده قرار دهید. از آنها برای صرفه جویی در پول و یک راهنما برای افزایش قدرت خرید خود بهره ببرید.

هیچ چیز را با قیمت اولیه آن نخرید

وقتی در حال خرید از بازار هستید، ضروری است که برای تخفیف دریافت چانه بزنید. اغلب فروشندگان ابتدا قیمتی را پیشنهاد می دهند که خیلی زیاد است و امید آن را دارند که شما بدون سوال آنرا بپردازید. چانه زنی یک رسم است و برای معین یک قیمت منصفانه ضروری است.

چانه زنی

اینجا یک جمله معروف وجود دارد که می گوید: همه چیز در چین قابل مذاکره است. خرید و فروش یک بازی است. فروشنده و خریدار هر دو بازی می نمایند. شما باید فقط قوانین بازی را یاد بگیرید.

مراقب کلاهبردارها باشید

هیچ چیزی برای یک گردشگر مهمتر از بازدید از مشهورترین مناظر پکن نیست. محلی ها این را می دانند و بعضی ها ممکن است که از این مطلب سوء استفاده نمایند. گه گاه ممکن است که قصه ای شبیه این اتفاق بیافتد: یک شخص جوان چینی به گروهی کوچک از توریستها نزدیک می گردد و ادعا می نماید که دانشجوی هنر است. آنها ممکن است که بگویند می خواهند زبان انگلیسی خود را تقویت نمایند و آغاز به مصاحبه نمایند. سپس در همین حین از شما تقاضای یاری می نمایند. آنها می گویند که عضو یک نمایشگاه هنری هستند و برای پرداخت هزینه های دانشگاه، از آن استفاده می نمایند. ممکن است که از شما بخواهند که برای دیدن کارشان آنها را همراهی کنید. دنبال کردن آنها یک ریسک است!

مکان مناسب برای خرید

تمام بازارهای خرید در پکن در مناطق کاملا شهری پکن واقع گردیده اند، بنابراین نگرانی های خود را کنار بگذارید.

انتشار: 13 دی 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 82

به "چطور در چین خرید کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور در چین خرید کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید