تور هند ارزان: گردش در کوچه پس کوچه های شهر صورتی جیپور

به گزارش وبلاگ واحدی، دیدنی های جیپور

حتما تا به حال نام مثلث طلایی هند را شنیده اید. دهلی، آگرا و جیپور سه شهر مشهور هند هستند که بسیاری در سفر به هند از این منطقه ها بازدید می نمایند. دیدنی های جیپور بسیار زیاد است و به خاطر ساختمان های تاریخی صورتی رنگش به شهر صورتی معروفیت دارد. جیپور مرکز استان راجستان و یکی از پرجاذبه ترین شهرهای هندوستان است. این شهر را اولین شهری در هند می دانند که طرح شهری داشته است.

تور هند ارزان: گردش در کوچه پس کوچه های شهر صورتی جیپور

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

جای جای این شهر پر از ساختمان ها، کاخ ها و بناهای تاریخی رنگارنگ و باشکوهی است که جلوه زیبایی به این شهر داده اند. کاخ شهر که متعلق به قرن 19 است یکی از مشهورترین دیدنی های جیپور است. در این کاخ می توانید معماری اروپایی، مغول و هندی را در ترکیبی هنرمندانه و زیبا در کنار هم ببینید. هاوا محل، رصدخانه جانتار مانتار، موزه آلبرت هال، کاخ آب یا جال محل، قلعه آمیر، قلعه جاگار و … از جمله جاذبه های تاریخی جیپور هستند. اگر به جیپور سفر کردید حتما سری به بازارهای سنتی این شهر بزنید و از تماشای پارچه های رنگارنگ، جواهرآلات هندی، سنگ های قیمتی و صنایع دستی هندی لذت ببرید.

یکی از تفریح های محبوب و پرطرفدار در سفر به جیپور، فیل سواری است. مگر می گردد به هند سفر کرد و سوار فیل نشد؟ در جیپور می توانید به الفنتستیک بروید و سوار بر فیل در جنگل های اطراف گردش کنید یا با آن ها آب بازی کنید.

دیدنی های جیپور بسیار است و هرچه بگوییم کم گفته ایم. پس شما را به ویدیویی تماشایی از شهر صورتی جیپور دعوت می کنیم.

منبع: الی گشت
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2170

به "تور هند ارزان: گردش در کوچه پس کوچه های شهر صورتی جیپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: گردش در کوچه پس کوچه های شهر صورتی جیپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید