گزارش ها نشان می دهند سامسونگ شارژر داخل جعبه گوشی های ارزان قیمت را هم حذف کرده است

به گزارش وبلاگ واحدی، سامسونگ یکی از اولین تولیدکنندگان گوشی های اندرویدی بود که رویه اپل را در پیش گرفت و شارژر داخل جعبه را از گوشی های پرچم دار حذف کرد.

گزارش ها نشان می دهند سامسونگ شارژر داخل جعبه گوشی های ارزان قیمت را هم حذف کرده است

با این حال، سامسونگ تا کنون همراه گوشی های مقرون به صرفه قیمت و رده پایین خود، شارژر داخل جعبه ارائه داده است. اتفاقی که شاید در آینده دیگر تکرار نشود و طبق یک افشای نو، شارژر داخل جعبه گوشی های مقرون به صرفه قیمت سامسونگ هم حذف شود.

یوگش برار، افشاکننده منبع Frequent در یک توییت ادعا کرده است سامسونگ از این پس برای گوشی های سری گلکسی A و سری گلکسی M خود شارژر همراه ارائه نخواهد کرد. علاوه بر این، این افشاکننده اخبار فناوری می گوید سامسونگ در آینده برای گوشی گلکسی F23 نیز شارژ درون جعبه نمی گذارد.

برخی تصاویر منتشر شده در اینترنت نیز تایید می کند که تمام گوشی های عرضه شده سامسونگ در سال 2022 بدون شارژر همراه هستند. گفته می شود این سیاست سامسونگ فقط در برخی کشورها اعمال می شود؛ مثلا بازار هند!

اگرچه هنوز مشخص نیست که این سیاست نو سامسونگ فقط برای گوشی های مقرون به صرفه عرضه شده در کشور هند است یا اینکه در خارج از هند هم گوشی های مقرون به صرفه قیمت این برند کره ای بدون شارژر داخل جعبه فروخته می شوند. به هر حال، شاید بخواهید با شنیدن این خبر، پیش از خرید یک گوشی سامسونگ، محتویات درون جعبه آن را بررسی کنید!

برخی خرده فروشان اروپایی تایید کردند گوشی های مقرون به صرفه قیمت سامسونگ را بدون شارژر دریافت کردند. به طور ویژه، گوشی های گلکسی A13 و A23 که چند روز پیش معرفی شدند و همین طور گوشی های گلکسی M23 و M33 سامسونگ به زودی عرضه می شوند و جزو مقرون به صرفه ترین اسمارت فون های این شرکت هستند؛ نیز بدون شارژر همراه فروخته خواهند شد.

اگر واقعا این خبر درست باشد؛ یک تصمیم خجالت آور از سوی سامسونگ تلقی می شود. چون گوشی های مقرون به صرفه قیمت بازار عموما اولین گوشی های هوشمند افراد محسوب می شوند. بنابراین، وقتی یک فرد برای اولین بار گوشی هوشمندی خریداری می کند یا پس از مدت طولانی، سراغ خرید یک گوشی مقرون به صرفه نو می رود؛ احتمال اینکه یک شارژر USB-C داشته باشد یا بتواند از شارژر قبلی خود استفاده کند؛ بسیار کم است.

این تصمیم سامسونگ می تواند باعث افزایش سودش از فروش گوشی های مقرون به صرفه قیمت شود ولی قطعا نارضایتی مشتریان را در پی دارد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2195

به "گزارش ها نشان می دهند سامسونگ شارژر داخل جعبه گوشی های ارزان قیمت را هم حذف کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش ها نشان می دهند سامسونگ شارژر داخل جعبه گوشی های ارزان قیمت را هم حذف کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید