7 مد زنانه پاییز که از حالا می توانید بپوشید!

به گزارش وبلاگ واحدی، دنیای مد درست مثل دنیای تکنولوژی همواره یک قدم جلوتر است، یعنی از حالا می توانید تمام مدهای پاییز و زمستان سال 2019 را ببینید! البته شاید در اوج گرمای این روزها دیدن مدهای پاییز و زمستان به نظرتان بی فایده بیاید، اما 7 مد زنانه پاییز اینجا هستند که می توانید خیلی ساده آن ها را در تیپ تابستانی خودتان جای دهید!

7 مد زنانه پاییز که از حالا می توانید بپوشید!

برای داشتن این مدهای لباس و اکسسوری زنانه تا مهر منتظر نمانید! از مد سبقت بگیرید و از حال تیپ تابستانی مد روز خودتان را با تازه ترین ترندهای پاییز ست کنید!

طرح های باغ وحش (به طور کلی ANIMAL PRINTS)

طرح هایی مثل پلنگی و گورخری و پوست ماری و هر طرح دیگری با الهام از پوست حیوانات می تواند از جمله مدهای زنانه پاییز است که می تواند از حالا در استایلشما جای گیرد. به صدای طبیعت گوش دهید و یک دامن شیک پلنگی، یک شومیز خنک یا نیم بوت بانمک با طرح پوست حیوانات را در استایل تابستانی خودتان جای دهید.

پیشنهادهای این تیپ: دامن کوتاه کوتون (Koton)، دامن کوتاه مانگو (mango)، دامن ویسکوز ورا مدا (VERO MODA)، بلوز یقه هفت پیسز (PIECES)، بلوز آستین بند ورا مدا (VERO MODA)

ترکیب رنگ های روشن اولیه (BRIGHT PRIMARY COLORS)

زرد روشن، کاربنی یا قرمز آلبالویی روشن هر کدام به تنهایی چشمگیر هستند اما وقتی در کنار هم قرار می گیرند و در یک لباس زنانه ست می شوند، یک تیم رویایی از رنگ ها را به وجود می آورند.

اگرچه انتظار می رود مد زنانه پاییز از رنگ های تیره سرشار باشد، اما اینطور نیست! این مد رنگارنگ نه تنها برای پاییز بلکه بیشتر از آن برای تیپ تابستانی شما مناسب است. یا یک لباس را انتخاب کنید که همه این رنگ های جذاب را در خود داشته باشد، یا خودتان با پیراهن، کیف و کفش و اکسسوری این ترکیب رنگی بی نظیر را بسازید.

پیشنهادهای این تیپ: پیراهن بلند زنانه آدیداس (ADIDAS)، پیراهن بلند پرینسیپل (PRINCIPLES)، پیراهن میدی مانگو (MANGO)، پیراهن کوتاه کوییز (QUIZ)

مدل گرنبند لایه لایه (LAYERED PENDANT NECKLACES)

چه چیزی می تواند در یک تیپ زنانه زیباتر از یک گردنبند خاص و متفاوت باشد؟ پاسخ: سه یا چهار گردنبند خاص و متفاوت!

مد زنانه این پاییز پر از گردنبندهای چندتایی لایه لایه با اندازه های مختلف است! اگر می خواهید این مد سال را در تیپ خودتان به کار ببرید تنها ضروری است همه فلزهای را یکسان نگه دارد (همگی طلایی یا همگی نقره ای رنگ) چون در غیر این صورت به هم ریخته دیده می شوید.

پیشنهادهای این تیپ: گردنبند اونلی (ONLY)، گرنبند منگو (MANGO)، گردنبند اکسسورایز (ACCESSORIZE)، گرنبند مانگو (MANGO)

دامن جین (DENIM SKIRTS)

منظور البته دامن کوتاه دخترانه با طرح جین نیست! مد سال 2018 و البته بعد از آن 2019 روی فاق و قد بلند تاکید دارد. سال جاری یکبار دیگر دامن میدی به مد لباس زنانه بازگشته است، یک دامن جین فاق بلند با قد میدی و جزییاتی مانند دکمه های فلزی خاص یا دوخت های خلاقانه، مد زنانه پاییز سال جاری است، یک مد که البته فصل نمی شناسد و می توانید از حالا آن را در تیپ تابستانی بهره ببرید.

پیشنهادهای این تیپ: دامن جین دفکتو (DEFACTO)، دامن جین میدی پونت روما (PUNT ROMA)

کیف بافته شده (BEADED BAGS)

البته این مدل کیف زنانه از همین سال جاری تابستان هم مد است اما شاید پاییز آینده پرطرفدارتر باشد! این مدل احتمالا شما را به یاد کیف های دخترانه کوچکی می اندازد که در کودکی همراهتان بود!

به هر حال این کیف های بانمک از تیپ دخترانه عبور نموده اند حالا در مد لباس زنانه هستند، معمولا رنگ های ساده مثل سفید، شیری یا مشکی یک دست دارند و می توانند یک ظرافیت لطیف و دخترانه به هر تیپ زنانه ای ببخشند.

به این مدل کیف به عنوان یک جایگزین کوچک و کاربردی برای کیف های کلاچ (clutch) مهمانی نگاه کنید.

پیشنهادهای این تیپ: کیف دوشی مانگو (MANGO)، کیف دوشی مانگو (MANGO)

نارنجی آتشین (BURNT ORANGE)

قرمز مایل به قهوه ای یا قرمز تیره می تواند درخششی عجیب به پوست های روشن بدهد! بنابراین یک مدل پیراهن یا سارافون زنانه با رنگ نارنجی روشن و آتشین رنگی است که هم با گرمای رنگ های پاییزی هماهنگی دارد و هم در تابستان می تواند حس خنکی را به شما القا کند.

این رنگ جذاب را به تیپ مهمانی خودتان اضافه کنید، با رنگ های تابستانی دیگر مثل سبز ست نموده و بعد با یک جفت صندل زنانه استایل خودتان را کامل کنید.

پیشنهادهای این تیپ: پیراهن نخی مون (MOUN)، بلوز نخی سلکتد (SELECTED)، پیراهن کوتاه ویولتا بای مانگو (VIOLETA BY MANGO)

تکنیک راه راه های رنگی (TIE-DYE)

تای دای (TIE-DYE) یک واژه مدرن است که به تکنیک رنگ کردن پارچه به صورت دستی و با روش های سنتی اشاره دارد. لباس هایی با خطوط رنگی نامنظم، نمونه های خوبی از این هنر هستند!

البته لازم نیست لباس ها را خودتان رنگ کنید، برندهای مختلف این کار را برای شما انجام می دهند، تنها کافی ست بهترین ترکیب رنگی های راه راه را داخل کمد لباس هایتان بگذارید!

برای آنکه یک ترکیب ملایم و جالب داشته باشید، تعداد رنگ های به کار رفته در یک تکه لباس نباید بیشتر از دو یا سه تُن رنگی نزدیک به هم باشد. بقیه بخش های استایل خودتان را با رنگ های ساده مثل متالیک پر کنید.

پیشنهادهای این تیپ: بلوز یقه باز اونلی (ONLY)، بلوز آستین کوتاه دزیگوآل (DESIGUAL)، شومیز ویسکوز مانگو (MANGO)، پیراهن ویسکوز مانگو (MANGO)

این مدها پیشنهاد مجله مد purewow از دل مد زنانه پاییز برای استفاده در تیپ تابستانی است!

خبرنگاران همواره با جدیدترین مجموعه های برندهای برتر مد و فشن جهان شما را روی مد نگه می دارد! کافیست سری به خبرنگاران بزنید و از برندهای ایرانی تا خارجی بهترین تیپ زنانه را برای خودتان انتخاب کنید، یک تیپ که از تابستان تا پاییز با شما همراه است!

منبع: دیجی استایل
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 666

به "7 مد زنانه پاییز که از حالا می توانید بپوشید!" امتیاز دهید

1 کاربر به "7 مد زنانه پاییز که از حالا می توانید بپوشید!" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 مد زنانه پاییز که از حالا می توانید بپوشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید