آشنایی با ساحل کایت دبی Kite Beach

به گزارش وبلاگ واحدی، ساحل کایت دبی

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران شما را با ساحل کایت دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

آشنایی با ساحل کایت دبی Kite Beach

دبی دارای تعداد بسیار زیادی ساحل می باشد ، ساحل هایی زیبا و با بالاترین امکانات موجود که به خوبی برای پذیرای از مسافران تخصصی شده اند . این ساحل ها دارای انواع ورزش های مهیج آبی تا استخر های زیبا و هر انچه تصور کنید میباشد اما در این میان ساحل کایت دبی چیزی دارد که هیچ ساحل دیگری در دبی آن را ندارد و آن چشم انداز زیبای پرواز تعداد زیادی کایت رنگارنگ و زیبا در اسمان میباشد.

وقت گذرانی در این ساحل یکی از خاطره انگیز ترین تجربیات شما در دبی خواهد بود .ساحلی دنج و راحت با ساحلی تمیز و دیدنی که چشم انداز بی نظیری از دریا را در مقابل دارید در حالی که میتوانید یک بادبادک را به اسمان بفرستید و از تماشای پرواز آن در اسمان دبی لذت ببرید.

در این مکان تفریحاتی دیگر وجود دارد اگر شما نیز از هواداران ورزش های ساحلی هستید ، ساحل کایت برترین مکان برای ورزش هایی نظیر موج سواری ، والیبال ساحلی ، فوتبال ساحلی شهر بازی برای بچه ها و … است. بیشتر بازدید کننده گان ساحل را مکانی مناسب برای قایق رانی میدانند و از خوشگذرانی در آنجا نهایت لذت را میبرند. برای ورود به این ساحل زیبا نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت، اما در صورت استفاده از تفریحات باید نرخ های متغیری به درهم امارات پرداخت کنید.

از دیگر مجذوب کنندهیت های این ساحل هم کافه ها و دکه هایی ست که خوراکی های خوشمزه ای همانند باربیکیو، بستنی، قهوه، غذاهای دریایی، همبرگر، سالادهای مختلف و حتی غذاهای گیاهی را ارائه می دهند و فرصت یک شکم گردی مجذوب کننده را در اختیار شما می گذارند.

دسترسی به ساحل

برای رسیدن به ساحل کایت با استفاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید علاوه بر تاکسی از مترو هم استفاده نمایید، اگر مترو را انتخاب کردید کافی است در ایستگاه (Noor Bank) از قطار پیاده شوید. برای بازدید از این مکان حداعقل سه ساعت زمان ضروری است.

آدرس ساحل کایت دبی : Jumeirah 3, Dubai, United Arab Emirates

منبع: تاپ تراول
انتشار: 20 مهر 1403 بروزرسانی: 20 مهر 1403 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2470

به "آشنایی با ساحل کایت دبی Kite Beach" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با ساحل کایت دبی Kite Beach"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید