آموزش امداد ونجات تا ارتباطات رادیویی در هلال احمر غرب تهران

به گزارش وبلاگ واحدی، شیوه های یاری های اولیه تا ارتباطات رادیویی و امداد در جاده و بیمارستان پس از عضویت داوطلبان در جمعیت هلال احمر به آنها آموزش داده می گردد.

آموزش امداد ونجات تا ارتباطات رادیویی در هلال احمر غرب تهران

به گزارش خبرنگاران، مدیر جمعت هلال احمر منطقه 2 گفت: ثبت نام از داوطلبان عضویت در هلال احمر آغاز شده و علاقه مندان با ورود به لینک این سازمان(http://members. rcs.ir) می توانند در دوره های مختلف شرکت نموده و حتی تا مرحله آموزش تخصصی پیش بفرایند.

مجید جنت اسکویی اضافه کرد: پس از عضویت علاقه مندان در سایت، آنها در دوره های امدادیاری شرکت نموده و تا مرحله تخصصی پیش می فرایند که این دوره ها در مرحله پایه داوطلب شامل آموزش یاری های اولیه، آشنایی با مخاطرات، ارتباط رادیویی (کار با بی سیم)، امداد ونجات و... می گردد. سپس مراحل تخصص در زمینه های حمایت روانی، پیش بیمارستانی، جاده و...آغاز می گردد.

او ادامه داد: محل برپایی کلاس معمولاً پایگاه منطقه2 در خیابان توحید4 است اما با توجه به محدودیت فضا دوره های آموزشی در سراهای محله برگزار می گردد.

مدیر جمعت هلال احمر منطقه 2 مدت زمان شرکت افراد در دوره های آموزشی را بیش از یک سال دانست و اضافه کرد: با گذراندن هر دوره افراد درجه بندی می شوند. البته درجه بندی ها برای داوطلبان 18 سال به بالاست.

اسکویی با بیان اینکه تمام شهفرایندان بالای 16 سال می توانند در دوره های آموزشی شرکت نمایند گفت: آموزش ها برای افراد 16 سال به بالا آغاز می گردد اما درجه بندی ها از 18 سال به بالاست و افراد در گروه های جوان و داوطلب هم دسته بندی می شوند.

او درباره تعداد امدادگران فعلی منطقه 2 هم گفت: در محدوده تکه دوم مرکز 140 امدادگر حضور فعال دارند که از این تعداد بیش از 40 نفر درجه بندی شده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2261

به "آموزش امداد ونجات تا ارتباطات رادیویی در هلال احمر غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش امداد ونجات تا ارتباطات رادیویی در هلال احمر غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید