آنری: تعطیلات خوبی نخواهم داشت، نشد خودمان را از منطقه قرمز جدا کنیم

به گزارش وبلاگ واحدی، تیری آنری، سرمربی موناکو می گوید تعطیلات خوبی نخواهد داشت چرا که باید راهکاری برای نجات تیمش از بحران پیدا کند.

آنری: تعطیلات خوبی نخواهم داشت، نشد خودمان را از منطقه قرمز جدا کنیم

به گزارش خبرنگاران ، تیری آنری که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته نوزدهم لوشامپونه فرانسه در دیداری خانگی و در جدال قعرنشینان با نتیجه 2 بر صفر مغلوب گنگان شدند تا اوضاع تیم تحت هدایتش بحرانی تر از قبل گردد، پس از این بازی گفت: ما می خواستیم خودمان را از منطقه قرمز جدا کنیم، اتفاقی که نیفتاد. در 15 دقیقه ابتدایی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، اما بعد از لو دادن دو، سه توپ اعتماد به نفس خود را از دست دادیم. در نیمه دوم این فرصت را داشتیم که با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتیم. این سومین بازی است که در سطح پایین تری از چیزی که انتظارش را داریم، هستیم. من تعطیلات خوبی نخواهم داشت و از حالا باید کوشش کنم تا راهکاری برای نجات تیم از این وضعیت پیدا کنم.

وی در خصوص ذهنیت بازیکنانش نیز گفت: من در سر بازیکنان نیستم که بخواهم در خصوص ذهنیت آنها نظری بدهم. ما موفق شدیم در خانه تیم های کان و آمیا به پیروزی برسیم، اما در این بازی در نیمه دوم گنگان حملات زیادی را روی دروازه ما ترتیب داد. به هر حال من در دوران حرفه ای ام سختی هایی کشیده ام و قطعاً دوباره این شرایط را تجربه خواهم داد. به هر حال باید کار کنیم و کار. ما به نتایج لازم نمی رسیم و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 159

به "آنری: تعطیلات خوبی نخواهم داشت، نشد خودمان را از منطقه قرمز جدا کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنری: تعطیلات خوبی نخواهم داشت، نشد خودمان را از منطقه قرمز جدا کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید