تور استانبول ارزان: معرفی 10 مورد از برترین هتل های مقرون به صرفه استانبول

به گزارش وبلاگ واحدی، برای سفر به استانبول اگر می خواهید که برای کاهش هزینه اقامت خود هتل مقرون به صرفهی را انتخاب کنید، گزینه های فراوانی پیش روی شما قرار گرفته است! یکی از مواردی که در انتخاب هتل باید مد نظر قرار دهید، دسترسی آسان و راحت از آن به دیدنی ها و جاذبه های گردشگری استانبول است. حال در بین هتل مقرون به صرفه استانبول اقامتگاه هایی با همچین خصوصیاتی وجود دارد.

تور استانبول ارزان: معرفی 10 مورد از برترین هتل های مقرون به صرفه استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

ما امروز می خواهیم تا 10 تا از برترین هتل های مقرون به صرفه استانبول را همراه مختصری از اطلاعات که حاوی خدمات و امکانات این هتل هاست را به شما معرفی نماییم تا بتوانید انتخاب خوبی از بین آن ها داشته باشید. یادتان باشید که برای رزرو هتل استانبول و مقایسه قیمت ها می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید.

نزدیکی هتل محل اقامت به رستوران های مختلف، جاذبه ها، مکان های تفریحی و در کنارش دریافت سطح کیفیت خوبی از هتل محل اقامت می تواند دلایل خوبی برای انتخاب یک هتل با هزینه ای معقول و مقرون به صرفه در این شهر باشد. از بین 4465 هتل مقرون به صرفه قیمت در استانبول است، 10 تا از برترین هتل های مقرون به صرفه استانبول را انتخاب نموده ایم پس در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید.

1- اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول یکی از برترین هتل های مقرون به صرفه استانبول

هتل اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول (Express İnci Airport Hotel)، یکی از هتل های مقرون به صرفه استانبول در منطقه کوچکچکمجه است و 3 کیلومتر از فرودگاه آتاتورک فاصله دارد یعنی با 4 دقیقه رانندگی به هتل می رسید.

اتاق های این هتل دارای یک تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و چای ساز و قهوه ساز است. بعضی از اتاق ها دارای یک فضای نشیمن برای استراحت هستند. البته بعضی از اتاق ها، نمایی رو به باغ یا شهر دارند. صبحانه روزانه به سبک بوفه سرو می گردد. با این حال با کمی پیاده روی می توانید کافه ها و رستوران های فراوانی را در اطراف هتل پیدا کنید. این هتل دارای باغ اختصاصی، پارکینگ، خدمات بلیط، اتاق مخصوص آلرژی، اجاره ماشین و دیگر امکاناتی از این قبیل می باشد. در جدول زیر بعضی از خدمات عمومی این هتل را برایتان آورده ایم.

  • وب سایت رسمی هتل: expressinciairporthotel.turkiye-tr.com
  • تلفن: 0902125999963
  • آدرس: Kartaltepe, Pamuk Sk. No:18, 34295 Küçükçekmece/İstanbul, Turkey

2- بیاند استایل، ارزران ترین هتل استانبول

هتل بیاند استایل استانبول (Beyond Style Hotel) در خیابان استقلال قرار گرفته و نقطه قوتش در بین هتل های مقرون به صرفه استانبول این است که اتاق های خیلی خوبی دارد. این اتاق ها همگی دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، تراس، حمام خصوصی با کلیه امکانات و اینترنت رایگان هستند. رستورانی که در این هتل قرار گرفته هم کیفیت خوبی دارد و هم نمای آن خوب و زیباست. ضمناً علاوه بر این هتل می توانید به رستوران ها و کافی شاپ های متعددی هم که در اطرافتان هست نیز سر بزنید.

از جمله خدمات و امکاناتی که در این هتل می توانید از آن ها بهره مند شوید می توانیم به؛ خدمات اکسپرس، روزنامه صبح، حمل و جا به جایی، تهویه مطبوع در تمامی نقاط هتل، فروشگاه، خدمات آرامش، رزرو 24 ساعته و بسیاری از دیگر خدمات می باشد. در جدول زیر بعضی از خدمات عمومی این هتل را برایتان قید نموده ایم.

  • وب سایت رسمی هتل: bonnesantehotel.com
  • تلفن: 0902122494980
  • آدرس: Katip Mustafa Çelebi, İstiklal Cd. No:45, 34440 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

3- آدا، یکی از هتل های خوب و مقرون به صرفه استانبول

هتل آدا استانبول (Ada Hotel Istanbul) در مرکز شهر استانبول قرار گرفته و یکی از 10 هتل مقرون به صرفه در استانبول است. این هتل دارای اتاق های بزرگ و نورگیر با دید به چشم انداز زیبای دریای مرمره و مسجد سوکولو مهمت پاشا است. در این اتاق ها اینترنت پر سرعت و رایگان، سرویس بهداشتی و حمام مجزا با امکانات بهداشتی و بسیاری از امکانات دیگر است. از خدمات عمومی هتل ادا استانبول می توانیم به ثبحانه مفصل ترکی، پارکینگ رایگان، میز رزرو شبانه روزی و بسیاری موارد دیگر است.

از جمله خدمات و امکاناتی که در این هتل می توانید از آن ها بهره مند شوید می توانیم به؛ خدمات اکسپرس، روزنامه صبح، حمل و جا به جایی، تهویه مطبوع در تمامی نقاط هتل، فروشگاه، خدمات آرامش، رزرو 24 ساعته و بسیاری از دیگر خدمات می باشد. در جدول زیر بعضی از خدمات عمومی این هتل را برایتان قید نموده ایم.

  • وب سایت رسمی هتل: adaistanbul.com
  • تلفن: 0902125188475
  • آدرس: Binbirdirek, Sehit Mehmetpasa Yokusu Sokak No:30, 34120 Sultanahmet/Fatih/İstanbul, Turkey

4- هتل پکس، یکی از هاستل های مقرون به صرفه استانبول

هتل و هاستل پکس استانبول (Paxx Istanbul Hotel & Hostel) در منطقه بی اوغلو واقع شده است. از امکانات این هتل مقرون به صرفه استانبول می توانیم به باغ، تراس و سالن مشترک آن اشاره کنیم. این هتل 3 ستاره، دارای میز پذیرش شبانه روزی و اینترنت وای فای رایگان و پر سرعت در سراسر هتل می باشد. هر کدام از اتاق های این هتل که دارای 9 مدل مختلف هم هستند دارای؛ میز کار، بعضی از آن ها نمای باغ، چایی ساز، قهوه ساز و یا کمد می باشد. صبحانه را می توانید در هتل بخورید چرا که هزینه صبحانه بر روی قیمت اتاق محاسبه شده است.

از جمله خدمات و امکاناتی که در این هتل می توانید از آن ها بهره مند شوید می توانیم به؛ اتاق بازی، میز تور، صرافی، ویدیو کلاب، تورهای تفریحی و بعضی موارد دیگر اشاره نماییم. در جدول زیر بعضی از خدمات عمومی این هتل را برایتان قید نموده ایم.

  • تلفن: 0905389357316
  • آدرس: Firuzağa, Cezayir Sk. No:2, 34425 İstanbul/Beyoglu/Beyoğlu/İstanbul, Turkey

5- هتل کالیفرنیا، یکی از هتل های شیک و مقرون به صرفه قیمت استانبول

هتل کالیفرنیا (Hotel California Istanbul) یک هتل 3 ستاره در محله فاتح و سلطان احمد استانبول قرار گرفته است. نمای بیرونی هتل کالیفرنیا با تراس هایی به سبک فرانسوی تزئین شده است. اتاق های این هتل مقرون به صرفه استانبول پارکت شده اند و اینترنت وای فای رایگان به همراه تلویزیون، حمام های خصوصی با سشوار، صبحانه در اتاق، محیط نشیمن، سرویس های خواب راحت و بسیاری از دیگر امکانات می باشند. لابی هتل نورپردازی روشن و مبلمانی به سبک معاصر دارد که محیط بسیار گرمی را به وجود آورده است. سالن نشیمن آن، مکان مناسبی برای استراحت یا خواندن یک روزنامه است. کارکنان مهربان هتل در خصوص گشت و گذار های شهری و برنامه ریزی سفر راهنماییتان می نمایند. در جدول زیر بعضی از خدمات عمومی این هتل را برایتان قید نموده ایم.

  • وب سایت رسمی هتل: hotelcaliforniaistanbul.com
  • تلفن: 0902125180028
  • آدرس: Eminsinan Mahallesi Gedikpaşa Camii Sokak No : 55 Çemberlitaş/sultanahmet, 34126 İstanbul, Turkey

6- هتل ننا، هتل مقرون به صرفه استانبول

هتل ننا (Hotel Nena) یکی از هتل های خوب و مقرون به صرفه استانبول است که در منطقه فاتح استانبول قرار گرفته و به همین علت به بسیاری از جاذبه های استانبول نزدیک است. راستی! می توانید با جاذبه های استانبول در یک مطلب کامل در مجله گردشگری خبرنگاران آشنا شوید. هتل ننا اقامتگاهی به سبک ترکی و بیزانسی است که فضای خود را بسیار کلاسیک و راحت درست نموده است. بر روی پشت بام این هتل یک رستوران بر روی پشت بام قرار گرفته است که نمایی فوق العاده از تنگه بسفر دارد. در این رستوران غذاهای بین المللی و محلی ترکی سرو می گردد. اتاق های 5 گانه این هتل دارای کف پوش چوبی، پارچه های روشن و مبلمان عتیقه است. در جدول زیر بعضی از خدمات عمومی این هتل را برایتان آورده ایم.

  • وب سایت رسمی هتل: istanbulhotelnena.com
  • تلفن: 0902125165264
  • آدرس: Binbirdirek, Klodfarer Cd. No:6, 34122 Fatih/İstanbul, Turkey

7- شابی، هتلی مقرون به صرفه و با کیفیت در استانبول

هتل شابی استانبول (shabby hotel)، در محله فاتح استانبول قرار گرفته است. و با 5 دقیقه پیاده روی به تماشا جاذبه های مختلفی می توانید بروید. از امکانات تفریحی هتل شابی استانبول، دوچرخه سواری است که مهمانان هتل می توانند از آن بهره مند شوند. اتاق های این هتل امکانات خوب و کاملی را به مهمانان خود ارائه می دهد که از بین آن ها می توانیم به صبحانه قاره ای آن ،سرویس خواب راحت، میز کار، کمدهای جادار، حمام و سرویس بهداشتی مجزا و خیلی از امکانات دیگر اشاره نماییم.

از دیگر خدمات و امکاناتی که در این هتل می توانید از آن ها بهره مند شوید می توانیم به؛ تورهای ساعت شاد، خدمات روزانه اتاق ها و فروشگاه سوغاتی اشاره نماییم. شما بعلاوه می توانید در مطلب برترین هتل های استانبول با دیگر اقامتگاه های خوب این شهر آشنا شوید. در جدول زیر بعضی از خدمات عمومی این هتل را برایتان ذکر نموده ایم.

  • وب سایت رسمی هتل: shabbyguesthouse.com
  • تلفن: 0905357111969
  • آدرس: Cankurtaran, Akbıyık Cd. No:18 D:No:18, 34122 Fatih/İstanbul, Turkey

8- دیواس، هتلی مقرون به صرفه در منطقه ای آرام در استانبول

هتل دیواس استانبول (Divas Hotel) یک اقامتگاه 3 ستاره در مرکز محله سلطان احمد، است و فقط چند دقیقه تا مسجد آبی و ایاصوفیه پیاده راه دارد. مهمانان هتل می توانند تا از خدمات 24 ساعته پذیرش، پارکینگ و یک باغ کوچک بهره مند شوند. اتاق های این هتل تراس و اینترنت وای فای رایگان دارند و با سبک سنتی ترکی تزئین شده اند. از دیگر خدمات و امکاناتی که در این هتل می توانید از آن ها بهره مند شوید می توانیم به؛ پارکینگ خیابانی، خدمات مناسب برای افراد با ناتوانی های جسمانی و بعضی موارد دیگر اشاره نماییم. در جدول زیر بعضی از خدمات عمومی این هتل را برایتان قید نموده ایم.

  • تلفن: 0902125186872
  • آدرس: Binbirdirek, Katip Sinan Cami Sk. No:31, 34122 Fatih/İstanbul, Turkey

9- هتل گلدن گالاتا، از اقامتگاه های خوب و مقرون به صرفه استانبول

هتل گلدن گالاتا استانبول (Golden Galata) در فاصله بسیار خوبی از جاذبه های معروفی مثل برج گالاتا و یا ایستگاه تراموا طوفان و یا بعلاوه منطقه تاریخی سلطان احمد قرار گرفته است. این هتل آپارتمان شیک دارای اتاق هایی با تهویه مطبوع و اینترنت پر سرعت و نامحدود رایگان ارائه می دهد. تمام دیوار های این هتل مقرون به صرفه استانبول، عایق صدا بوده و اتاق ها دارای یک فضای نشیمن پارکت شده و یک میز هستند. بعضی از اتاق ها یک تلویزیون صفحه تخت هم دارند. آشپزخانه های خصوصی اتاق ها با یخچالی کوچک و کتری برقی مجهز شده اند. در جدول زیر بعضی از خدمات عمومی این هتل را برایتان قید نموده ایم.

  • تلفن: 0902122431091
  • آدرس: Hacımimi Mh, Galata Mandırası Sk., 34425 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

10- ویزیون سیتی، هتلی در منطقه مرکزی استانبول

هتل ویزیون سیتی استانبول (Vizyon City Hotel) یک هتل 3 ستاره در منطقه فاتح است. این هتل مقرون به صرفه استانبول دارای خدمات پذیرش شبانه روزی به همراه اتاق هایی با دیوارهای ضد صدا و اینترنت پر سرعت ارائه می دهد. اتاق های این هتل شامل؛ کف پارکت شده، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام خصوصی و یخچالی کوچک است. در جدول زیر بعضی از خدمات عمومی این هتل را برایتان قید نموده ایم.

  • وب سایت رسمی هتل: vizyoncityhotel.com
  • تلفن: 0902126380444
  • آدرس: Emin Sinan, Gedik Paşa Cami Sk. No:52, 34123 Fatih/İstanbul, Turkey

در این مطلب 10 تا از برترین هتل های مقرون به صرفه استانبول را با اطلاعاتی مختصر از خدمات و امکانات آن را برایتان معرفی کردیم. اگر تا به حال در هر کدام از این هتل ها اقامت نموده اید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ضمناً، برای این که سفری خوب و حتی مقتصدانه ولی با کیفیت به شهر توریستی و محبوب ترک ها داشته باشید، می توانید با خرید تور استانبول از خبرنگاران چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری نه تنها هتلی خوب و حتی مقرون به صرفه را خودتان برای اقامت انتخاب کنید بلکه با برترین پرواز به سمت این مقصد پرواز کنید و از دیگر خدمات نیز برخوردار شوید.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2149

به "تور استانبول ارزان: معرفی 10 مورد از برترین هتل های مقرون به صرفه استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: معرفی 10 مورد از برترین هتل های مقرون به صرفه استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید