آموزشگاه خبرنگاران برگزار می نماید؛ دوره پیشرفته هوش مصنوعی در بازاریابی عملکردی

به گزارش وبلاگ واحدی، آموزشگاه خبرنگاران دوره آنلاین هوش مصنوعی در بازاریابی عملکردی (AI in Performance Marketing) را با همکاری دیجی نکست در زمستان 1399 برگزار می نماید.

آموزشگاه خبرنگاران برگزار می نماید؛ دوره پیشرفته هوش مصنوعی در بازاریابی عملکردی

شرکت کنندگان این دوره علاوه بر آشنایی با بازاریابی عملکردی و فعالیت های مرتبط به آن، یاد می گیرند چگونه با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون، هوش مصنوعی را به کار بگیرند. این دوره با تدریس دکتر سامان صادق زاده از دوره های پیشرفته بازاریابی هوش مصنوعی (AI Marketing) انجام می گردد.

امروزه بازاریابی دیجیتال به عنوان مهم ترین بخش بازاریابی در کسب و کار های عظیم و کوچک شناخته می گردد. آینده بازاریابی عملکردی به جمع آوری و یکپارچه سازی داده های بازاریابی، انتخاب سنجه های مناسب و چگونگی تحلیل آن ها بستگی دارد که هوش مصنوعی بهترین انتخاب برای این فعالیت است.

فراگیری نظریات هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، نقش مهمی در آینده افراد فعال در بازاریابی عملکردی دارد و پیاده سازی این تئوری ها با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون امکان پذیر می گردد.

دوره آنلاین هوش مصنوعی در بازاریابی عملکردی در 6 جلسه 3 ساعته از تاریخ 9 دی شروع می گردد و تا 14 بهمن ادامه خواهد دارد. همچنین، شرکت کنندگان این دوره گواهی سرانجام دوره هم دریافت خواهند کرد.

زمان برگزاری: روزهای سه شنبه ساعت 17:00 الی 20:00

برای ثبت نام به لینک زیر مراجعه کنید؛

گفتنی ا ست این دوره پیشرفته پس از برگزاری دو دوره مقدماتی در تابستان 1399 برگزار می گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1550

به "آموزشگاه خبرنگاران برگزار می نماید؛ دوره پیشرفته هوش مصنوعی در بازاریابی عملکردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزشگاه خبرنگاران برگزار می نماید؛ دوره پیشرفته هوش مصنوعی در بازاریابی عملکردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید