اردوهای بوم گردی روستایی در کرمان راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ واحدی، محمود وفایی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: در راستای توسعه و تحقق اهداف گردشگری پایدار اعضاء کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان در قالب اردوهای بوم گردی به روستاها و مقاصد بوم گردی استان کرمان سفر کردند.

اردوهای بوم گردی روستایی در کرمان راه اندازی شد

وی در ادامه توضیح داد: این دانش آموزان به روستاهای گردشگری لاله زار بردسیر و گیشیگان راین سفر کردند و از نزدیک با این خانه ها و خدماتی که توسط اهالی روستاها به گردشگران و مسافران ارائه می شد، آشنا شدند.

وفایی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 25 خانه بوم گردی در استان راه اندازی شده است، گفت: این خانه ها در مقاصد گردشگری روستایی استان از جمله خبر، سیرچ، لاله زار، گروه، ده سیف، دلفارد و... راه اندازی شده اند که می توانند خدمات کاملی را از جمله اقامت و پذیرایی را به گردشگران ارائه نمایند و در حال افزایش هستند.

وی به طرح ایجاد اقامتگاه های بوم گردی استان اشاره نمود و گفت: در این طرح اقامتگاه های بوم گردی بر اساس فضاهای موجود و منازل روستاییان علاقمند ایجاد شده و در چرخه گردشگری قرار می گیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان توضیح داد: فاز اول طرح اردوهای بوم گردی با همکاری مسئولین محلی، مرکز شماره پنج کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان با حمایت های این اداره کل در مناطق بردسیر و راین برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 926

به "اردوهای بوم گردی روستایی در کرمان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوهای بوم گردی روستایی در کرمان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید