حمایت مدیریت شهری از توسعه گردشگری در گناباد

به گزارش وبلاگ واحدی، شهردار گناباد،گردشگری را محور اصلی توسعه این شهر دانست و گفت: مجموعه مدیریت شهری از توسعه گردشگری منطقه حمایت می نماید.

حمایت مدیریت شهری از توسعه گردشگری در گناباد

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، مهران حسین زاده با اعلام این خبر اضافه کرد: طی یک سال گذشته فعالیت های خوبی درزمینهٔ جذب سرمایه گذار غیربومی، تهیه طرح جامع گردشگری و جذب اعتبار از محل ستاد بازآفرینی برای اجرای پروژه مبلمان شهری با موضوع گردشگری اجرا شده است.

او به رونق گردشگری در گناباد تأکید کرد و اظهار کرد: در این زمینه مذاکرات خوبی با بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه قنات قصبه اجرا شده است.

شهردار گناباد در مورد ساخت اقامتگاه های سنتی گفت: مهم ترین راه حل برای توسعه پایدار گردشگری شهرستان گناباد، ایجاد اقامتگاه های سنتی است چراکه امروز اقامتگاه های بوم گردی و سنتی مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرارگرفته است. این اقامتگاه ها با ارائه محصولات بومی، غذاهای سنتی و.. می توانند فرهنگ بومی شهرستان را ترویج دهند.

کاریز قصبه گناباد در سال 1379 در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد. پرونده این اثر تاریخی در سال 1393 برای ثبت در فهرست میراث معنوی و ملموس بشریت به یونسکو ارسال و به عنوان قنات ایرانی در سال 1395 ثبت شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 560

به "حمایت مدیریت شهری از توسعه گردشگری در گناباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مدیریت شهری از توسعه گردشگری در گناباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید