اصغری مقدم: برابر ازبکستان باید خیلی باهوش بازی کنیم، امیدوارم طیبی در مرحله حذفی به تیم اضافه گردد

به گزارش وبلاگ واحدی، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره ملاقات شب گذشته ایران مقابل آرژانتین توضیحاتی را بیان نمود.

اصغری مقدم: برابر ازبکستان باید خیلی باهوش بازی کنیم، امیدوارم طیبی در مرحله حذفی به تیم اضافه گردد

جواد اصغری مقدم بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت وگو با خبرنگار، درباره ملاقات شب گذشته ملی پوشان کشورمان برابر آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی گفت: به نظر من هر 2 تیم ایران و آرژانتین دوست نداشتند برنده این بازی باشند و به اسم تیم اول راهی مرحله حذفی شوند، زیرا می خواستند در مرحله بعد با تیم ضعیف تری بازی نمایند. به همین علت هر 2 تیم محتاطانه بازی کردند. نیمه اول بازی زیاد خوب نبود، اما در نیمه دوم مخصوصا زمانی که آرژانتین گل اول را به ثمر رساند بازی کمی بهتر شد و هر 2 تیم بازی با کیفیت تری را به نمایش گذاشتند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال اضافه نمود: به هر حال کادر فنی تیم ملی ایران از قبل تصمیم گرفته بود به اسم تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی گردد. امیدوارم بازیکنانمان مرحله گروهی را فراموش نموده و تمام فکر و فکر خود را معطوف مرحله بعد نمایند، زیرا در آنجا دیگر جای هیچ جای اشتباهی نیست.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره سبک بازی ایران مقابل آرژانتین نسبت به 2 بازی قبلی بیان داشت: به نظر من برنامه کادر فنی این بود که بازیکنان مقابل آرژانتین بازی خودشان را انجام ندهند و آن طور که باید بازی می کردند، بازی نکردند. بعد از اینکه تیم ملی گل دوم را دریافت کرد بچه ها به خودشان آمده و آن بازی که انتظار داشتیم را به نمایش گذاشتند. به نظر من این بازی هایی که ملی پوشان ما تا اینجای کار از خودشان نشان داده اند، بازی تیم ملی فوتسال ایران نیست و برنامه کادر فنی برای مرحله حذفی است.

اصغری مقدم درباره بازی روز آدینه برابر ازبکستان هم اعلام کرد: بازی برابر ازبکستان ملاقات بسیار سختی است و تیم ها نسبت به گذشته خیلی رشد نموده اند و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. بازیکنان ما روز آدینه باید خیلی باهوش و منطقی بازی نمایند. به نظر من ازبکستان چندان حریف قدرتمندی برای ما نخواهد بود و می توانیم این تیم را هم شکست دهیم. بعلاوه نبود حسین طیبی هم در بازی تیم ملی کاملا ثاتیر گذار بوده است. امیدوارم او در مراحل بالاتر به تیم اضافه شده و بتواند ما را در مرحله حذفی یاری کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1945

به "اصغری مقدم: برابر ازبکستان باید خیلی باهوش بازی کنیم، امیدوارم طیبی در مرحله حذفی به تیم اضافه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصغری مقدم: برابر ازبکستان باید خیلی باهوش بازی کنیم، امیدوارم طیبی در مرحله حذفی به تیم اضافه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید