AFC از تیم های ایرانی گواهی سلامت نخواسته است

به گزارش وبلاگ واحدی، برخلاف کمیته بین المللی المپیک، AFC تا به امروز نامه ای برای ارائه گواهی سلامت از سوی ورزشکاران به فدراسیون های عضو ابلاغ نکرده است.

AFC از تیم های ایرانی گواهی سلامت نخواسته است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از شیوع ویروس کرونا در ایران کمیته بین المللی المپیک اعلام نمود با توجه به سیر صعودی همه گیری این ویروس کل ورزشکارانی که قصد حضور در رقابت های انتخابی المپیک را دارند باید گواهی سلامت با عنوان کارت بهداشت که تضمین کننده پاک بودن و ناقل نبودن آن ها است را ارائه بدهند. در واقع IOC از کشور های میزبان این رویداد ها خواسته که به شرط همراه داشتن این گواهی، میزبان ورزشکاران شوند.

البته به نظر می رسد این موضوع تنها اختصاص به IOC دارد و طبق برخی اطلاعات فیفا و AFC برای برگزاری رقابت های مقدماتی جام جهانی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا چنین دستورالعملی به کشور های عضو ابلاغ نکرده اند.

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال با اشاره به این موضوع گفت: همانگونه که AFC تا به امروز لغو بازی تیم های ایرانی در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا را به ما ابلاغ نکرده، نامه ای هم برای اینکه بازیکنان ایرانی برای حضور در رقابت های بین المللی باید گواهی سلامت ارائه بدهند ارسال نکرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 976

به "AFC از تیم های ایرانی گواهی سلامت نخواسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC از تیم های ایرانی گواهی سلامت نخواسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید