انواع تورهای ارزان آنکارا

به گزارش وبلاگ واحدی، یکی از پر تقاضاترین سفرهای کشور سفر به آنکارا است و افراد زیادی بلیط تهران آنکارا را رزرو می کنند. این شهر جاهای دیدنی مختلفی دارد که مطمئنا از مشاهده آن ها به وجد خواهید آمد. اگر می خواهید به این شهر سفر کنید، در ادامه با ما همراه باشید. ما در این مطلب به معرفی 3 مورد از جاهای دیدنی آنکارا و سایتی برای رزرو پرواز استانبول به تبریز خواهیم پرداخت.

انواع تورهای ارزان آنکارا

جاهای تماشای آنکارا

تعداد جاهای تماشای این شهر بسیار زیاد است و با سفر به آن می توانید از آن ها تماشا کنید. این جاهای تماشای بسیار متنوع هستند و بدون شک با تماشا آن ها به وجود خواهید آمد. جاذبه های طبیعی، ساختمان های قدیمی، آکواریم و باغ وحش ها، ازجله جاهای تماشای این شهر هستند که باید با سفر به آن حتما از آن ها تماشا کنید.

آکواریوم آکوا وگا

اولین جای تماشای آنکارا که می خواهید در این مطلب به شما معرفی کنیم یک آکواریوم بزرگ است. همیشه بازدید از آکواریوم برای گردشگران جذابیت خاصی دارد، مخصوصا اگر در آن گونه ای کمیاب را ببینید! این آکواریوم بزرگ در طبقه دوم یکی از وسیع ترین مراکر خزید آنتالیا ساخته شده و می توانید کنار بازدید از آن، در مرکز خرید هم گشتی زده و خریدتان را انجام بدهید. گونه های مختلفی از آبزیان از سرتاسر آب های جهان در این آکواریوم جمع شده اند تا گردشگران بتوانند آن ها را در یک قاب شیشه ای ببینند.

کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که از تماشا و آشنا شدن با سبک زندگی 1200 نوع آبزی لذت نبرد. در آکواریوم آکوا وگا می توانید این آبزیان را دیده و توضیحاتی درباره آن ها بشنوید. این آکواریوم حدود 100 متر طول داشته و 4.5 میلیون لیتر آب در خود جا داده تا 100ها آبزی بتوانند در آن زندگی طبیعی شان را تجربه کنند. با رفتن به این آکواریوم می توانید انواع کوسه، ماهی کپور گلگون، ماهی ناپلئون، دلقک ماهی و چندین نوع دیگر ماهی را تماشا کنید.

اگر می خواهید به آکواریوم آکوا وگا بروید، خودتان را بری بازدید از 24 بخش مختلف و سفری دریایی آماده کنید. این آکواریوم با بهترین روش طراحی و ساخته شده تا بتواند بیشترین بازدهی را داشته باشد. اگر به تجسس در زندگی آبزیان علاقه دارید، حتما به طبقه دوم مرکز خرید ناتا رفته و از این آکواریوم شگفت انگیز تماشا کنید. هزینه بازدید از آکواریوم آکوا وگا 15 لیر بیان شده و برای بازدید از آن، باید این مبلغ را بپردازید. پیشنهاد می کنیم اگر بلیط تهران آنکارا را رزرو کرده اید، حتما از این آکواریوم تماشا کنید.

موزه جنگ استقلال

اگر تاریخ هرکشوری را بخوانید، متوجه می شوید که هرکدام از آن ها جنگ های مختلفی داشته اند و تغییراتی گوناگونی در مرز آن ها انجام شده. در مرکز بیشتر کشورها، موزه ای ساخته شده که اشیایی از جنگ هایشان در آن نگهداری می گردد. در آنکارا هم یک موزه ساخته شده که در آن آثار مختلفی جنگ های ترکیه در آن نگهداری می گردد. موزه جنگ استقلال در میدان اولوس آنکارا واقع شده است. اولین نشست بزرگ ملی ترکیه در این مکان برگزار شده و تمام اتفاقات جنگ استقلال بین سال های 1921 تا 1922 با تصویر و مجسمه های مختلف در معرض دید قرار داده شده.

اشیا به جا مانده از این جنگ هم در موزه جنگ استقلال نگهداری می گردد. مجسمه هایی از مومیایی رئیس جمهورهای گذشته ترکیه در این موزه به نمایش گذاشته شده و گردشگران می توانند با آن ها آشنا شوند. موزه جنگ استقلال یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین جاذبه های گرشدگری آنکارا به شمار میرود. از لحاظ حماسی این موزه اهمیت زیادی دارد و اگر علاقه مند به وقایع تاریخی هستید، حتما قبل از رزرو پرواز استانبول به تبریز و بازگشت به کشور از آن تماشا کنید. درهای موزه جنگ استقلال همه روزه بین ساعات 9 تا 17:30 دقیقه روی گردشگران باز است.

موزه تمدن آناتولی

این موزه هم یکی دیگر از موزه ها آنکارا است که در آن اشیایی مربوط به دوران تمدن آناتولی نگهداری می گردد. در این موزه بیشتر مسجمه، نقاشی و آثاری هنری را می بینید. قدیمی ترین اثر موجود موزه تمدن آناتولی به دوران پالئولیتیک باز می گردد. این موزه مهمترین موزه ترکیه به شمار می رود و به دلیل اهمیت زیاد هم سال 2002 به عنوان بهترین موزه اروپا شناخته شد.

موزه تمدن آناتولی شامل دو ساختمان می گردد که درهرکدام از آن ها بخشی از دوران حکومت عثمانی به نمایش گذاشته شده. بخشی از این موزه نوامبر سال 2012 برای بازسازی بسته شد و هنوز هم گردشگران اجازه بازدید از آن را ندارند. برای بازدید از این مجموعه باید 15 لیر بپردازید.

انواع تورهای ارزان

اگر می خواهید هزینه کمی برای رزرو تور بپردازید، باید تور هتل های 3 ستاره را رزرو کنید. هزینه اقامت در این هتل ها کمتر از هتل ها لوکس است. البته اگر می خواهید در تورهای لوکس و 5 ستاره آنکارا را رزرو کنید، می توانید دنبال تورهای لحظه آخری باشید. این تورها چندین ساعت قبل از پرواز ارائه می شوند و می توانید با قیمت کمی آن ها را رزرو کنید. سایت علی بابا یکی از بهترین سایت ها برای رزرو بلیط تهران آنکارا یا تور این شهر است. این شرکت با بسیاری از آژانس های کشور قرارداد داشته و به همین دلیل کمترین قیمت را به مسافران ارائه می کند.

ما در این مطلب 3 مورد از جاهای تماشای آنکارا و روشی برای رزرو تورهای ارزان را برایتان توضیح دادیم. اگر شما هم جز کسانی هستید که به شهر آنکارا سفر کرده یا تجربه رزرو پرواز استانبول به تبریز از علی بابا را داشته نظراتتان را درباره این موضوعات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: فرارو
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2124

به "انواع تورهای ارزان آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع تورهای ارزان آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید