ایجاد فضای امن و با نشاط در جامعه به مشارکت همگان احتیاج دارد

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران، عباس دانایی بعدازظهر دوشنبه در نشست با جمعی از بچه ها عضو کانون پرورشی فکری بچه ها و نوجوان شهرستان سمنان که به مناسبت هفته کودک در فرمانداری این شهرستان برگزار گشت، ضمن قدردانی از مربیان و کارکنان و مدیران این کانون گفت: توجه به شکوفایی و استعدادهای بچه ها و ایجاد خلاقیت و پویایی افکار بچه ها موجب آماده سازی این نسل برای پذیرش مسئولیت های مهم در آینده کشور می گردد.

ایجاد فضای امن و با نشاط در جامعه به مشارکت همگان احتیاج دارد

وی کودکی و نوجوانی را دوران آماده سازی فرزندان برای حضور در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دانست و اضافه نمود: با واگذاری بخشی از امور به آنها و دادن آموزش های هدفمند، می توان نسلی توانمند برای مدیریت آینده کشور تربیت کرد.

مسئول مجتمع کانون پرورشی شهرستان سمنان نیز در این نشست اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مانند نقاشی از اماکن گردشگری و مهم شهرستان، ملاقات از بچه ها بستری در بیمارستانها، اجرای سرود 150 نفره آوای کانون، برگزاری جشن صلح و آرامش با حضور خانواده های اعضای کانون در بوستان ولایت، جشنواره قصه گویی، رونمایی از کتاب به زبان سمنانی برای بچه ها و برگزاری نمایشگاه در مراکز کانون را از جمله برنامه هفته کودک در سمنان بر شمرد.

دامغانیان از ارائه 44 فعالیت مختلف فرهنگی و هنری در کانون پرورش فکر بچه ها و نوجوانان اطلاع داد و اضافه نمود: این فعالیت ها زمینه بسیار مناسبی برای استفاده خانواده ها در غنی سازی اوقات فراغت بچه ها و نوجوانان است.

وی با اشاره به این مطلب که کادر توانمند کانون پرورشی میزبان بچه ها و فرزندان این شهر است خواهان همکاری و مشارکت بیشتر دستگاه های شهری، فرهنگی و اجتماعی برای ارائه خدمات بهتر به بچه ها و نوجوانان در شهرستان سمنان شد.

رعایت حقوق بچه ها، حمایت از بچه ها کار، توجه به تحصیل و نیازهای اولیه و نیازهای زندگی و ایجاد بستر شاد و زندگی با امید و امن برای بچه ها درون خانواده، از خواسته های بچه ها در این نشست بود که به همراه قرائت بیانیه هفته ملی کودک ارائه شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 943

به "ایجاد فضای امن و با نشاط در جامعه به مشارکت همگان احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد فضای امن و با نشاط در جامعه به مشارکت همگان احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید