بایرن مونیخ 8 - بارسلونا 2 ، فاجعه و تحقیر برای کاتالان ها؛ باور کنید آلمان ها بی رحمند

به گزارش وبلاگ واحدی، بارسلونا در یکی از تحقیرآمیزترین شکست های تاریخ خود با 8 گل مغلوب بایرن مونیخ بی رحم شد تا بعد از 70 سال دوباره شکست با 8 گل را تجربه کند.

بایرن مونیخ 8 - بارسلونا 2 ، فاجعه و تحقیر برای کاتالان ها؛ باور کنید آلمان ها بی رحمند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، آخرین بازی ملاقات یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست سنگین و فاجعه بار بارسلونا به سرانجام رسید.

بایرن مونیخ با گل دقایق ابتدایی مولر خیلی سریع از بارسا پیش افتاد اما گل به خودی آلابا طرفداران بارسلونا را امیدوار کرد تا ادامه بازی شرایط به نفع کاتالانها تغییر کند.بعد از چند موقیعت خطرناک بارسلونا شاید کمتر هواداری از دو تیم تصور می کرد بایرن مونیخ قرار است بارسا را به خاک وخون بکشد. 3گل بایرن مونیخ در نیمه اول روی اشتباهات عجیب بارسلونا باعث شد تا نتیجه عجیب 4 بر یک در نیمه اول رقم بخورد. سه گل بعدی بایرن را پرسیچ، سرژ نبری و مولر به ثمر رساندند.

همه کوشش ستین برای نیمه دوم به بازی دریافت گریزمان بود اما بایرن مونیخ در این بازی بی رحمتر از آلمان در جام جهانی 2014 برابر برزیل بود. بعد از گل سوارز و در حالی که اختلاف به دوگل رسیده بود دوباره این بایرن بود که طوفان اش را شروع کرد. در شبی که مدافعان بارسلونا به شکل عجیب محو می شدند بازیکنان بایرن مونیخ شبیه به پلی استیشین بازان حرفه ای در برابر مبتدیان هر آنچه که در دوران حرفه ای خود آموخته بودند را اجرا کردند تا 4 بار دیگر توپ را به تور دروازه بارسلونا برسانند.در بازی ای که اثری از کار تاکتیکی از بارسلونا دیده نمی شد مسی مات و مبهوت در میانه میدان به دنبال توپ می دوید و کیکه ستین هم با در یافت هر گل بیشتر به نیمکت می چسبید.

کیمیش و لواندوفسکی در ادامه بارسا را شش تایی اما ناگهان کوتینیو هافبک سابق بارسلونا انتقام تمام نیمکتنشینی هایش در نیوکمپ را با ورود به میدان از بارسلونا گرفت و با دو گلی که زد بارسا را 8 تایی کرد تا یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ این باشگاه رقم بخورد.

با کسب این نتیجه کسی از فردا ستین را به باشگاه بارسلونا راه خواهد داد؟ مربیای که بعد از شخم زدن کامل بارسلونا به لحاظ تاکتیکی احتمالا به گاوداری خود بازمی شود تا کار مربیگری تیم بزرگی مانند بارسلونا را اهلش واگذار کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1302

به "بایرن مونیخ 8 - بارسلونا 2 ، فاجعه و تحقیر برای کاتالان ها؛ باور کنید آلمان ها بی رحمند" امتیاز دهید

1 کاربر به "بایرن مونیخ 8 - بارسلونا 2 ، فاجعه و تحقیر برای کاتالان ها؛ باور کنید آلمان ها بی رحمند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ 8 - بارسلونا 2 ، فاجعه و تحقیر برای کاتالان ها؛ باور کنید آلمان ها بی رحمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید