آنالیز گزینه های محتمل فرهاد مجیدی؛ از ماریو بورتولازی تا آنجلو رگوسی

به گزارش وبلاگ واحدی، فرهاد مجیدی قبل از دربی 95 در جمع خبرنگاران بیان کرد یک مشاور ایتالیایی به جمع استقلالی ها اضافه می نماید.

آنالیز گزینه های محتمل فرهاد مجیدی؛ از ماریو بورتولازی تا آنجلو رگوسی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، طی روز های گذشته بسیاری از آنجلو آلسیو به عنوان مشاور فرهاد مجیدی در استقلال نام می بردند ولی این مربی ایتالیایی قضیه را تکذیب کرد. فرهاد در مصاحبه آن روزش مشخصاتی از مشاور جدیدش داد و گفت:

مشاور جدید من روی نیمکت تیم ملی ایتالیا نشسته و تجربه کار در سری آ را دارد.

همین ویژگی ها، توقعات را از مشاور فرهاد بالا برد و نظر رسانه ها به دستیاران معروفی جلب شد که در سال های گذشته روی نیمکت تیم ملی ایتالیا نشسته اند.

ولی شنیده ها حاکی از آن است از آن جایی که فرهاد مجیدی با فابیو کاناوارو رفاقت صمیمانه ای دارد، بعید نیست این مربی ایتالیایی گزینه هایی را به سرمربی استقلال پیشنهاد داده باشد.

فابیو کاناوارو خودش هم اکنون در فوتبال چین فعالیت می نماید و سال های اخیر نتاج خوبی را در تیم گوانجو به دست آورده است.

یکی از گزینه هایی که بعد از آنجلو آلسیو مطرح شد، ماریو بوورتولازی است که از سال 2005 همیشه در کادر فنی تیم هایی حضور داشته که دونادونی سرمربی آن ها بوده است.

بورتولازی از سال 2006 تا 2008 روی نیمکت تیم ملی ایتالیا حضور داشته و سپس در تیم های بولونیا و شنزن دونادونی را همراهی نموده است. بورتولازی در آخرین تجربه خود به همراه دونادونی روی نیمکت تیم شنزن چین نشست و بعید نیست کاناوارو این گزینه را به مجیدی پیشنهاد داده باشد.

گزینه بعدی مطرح شده، آنجلو رگوسی است که تجربه همکاری با روبرتو مانچینی دارد. رگوسی که ارتباط خوبی با مانچینی دارد و در تیم هایی مثل اینتر و فیورنتینا با سرمربی تیم ملی ایتالیا همکاری داشته، این مربی نیز به عنوان تمرین دهنده در تیم ملی ایتالیا سابقه فعالیت دارد.

رگوسی در تیم های رجینا، زنیت، آتالانتا، منچستر سیتی و ... تجربه فعالیت کنار مانچینی داشته است.

آنجلو رگوسی نسبت به بورتولازی در تیم های بیشتری سابقه فعالیت داشته است اما از لحاظ سنی هر دو مربی 56 ساله هستند.

با توجه به شرایط و محدودیت های موجود در ایران، این دو گزینه محتمل ترین گزینه ها برای حضور در ایران هستند چرا که محتمل است این دو مربی به دنبال تجربه هایی خارج از ایتالیا باشند.

تمام این گزینه ها با توجه به ویژگی هایی که فرهاد مجیدی از مشاور آینده اش در تمرین استقلال داشت، آنالیز شده و اگر حرف های سرمربی استقلال درست باشد باید به زودی شاهد ورود مربی ای به فوتبال ایران باشیم که تجربه های خوبی در فوتبال ایتالیا داشته است.

با توجه به صحبت های فرهاد مجیدی که ادعا داشت با مشاور جدیدش رفاقت دارد، این مشاور باید در این روز ها به ایران بیاید. مشاوری که تا سرانجام فصل اجازه نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1788

به "آنالیز گزینه های محتمل فرهاد مجیدی؛ از ماریو بورتولازی تا آنجلو رگوسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز گزینه های محتمل فرهاد مجیدی؛ از ماریو بورتولازی تا آنجلو رگوسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید