برنامه تاکتیکی کونته برای مصاف شاگردانش با اسپانیا

به گزارش وبلاگ واحدی، سرمربی تیم ملی ایتالیا برای رویارویی شاگردانش با قهرمان یورو 2012، با توجه به نداشتن بعضی از مهره های اصلی، تصمیم گرفته است که از تاکتیک های جدیدی استفاده کند.

برنامه تاکتیکی کونته برای مصاف شاگردانش با اسپانیا

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شبکه رای اسپورت، آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی ایتالیا در تمرینات روز گذشته (سه شنبه) لاجوردی پوشان روی استفان الشعراوی، آلساندرو فلورنزی و گرازیانو پله تمرکز ویژه ای داشت و به همین دلیل انتظار می رود که او تیمش را برای بازی محبت آمیز برابر اسپانیا با سیستم 3-4-3 به میدان بفرستد.

تیم ملی ایتالیا بامداد آدینه در استادیوم داسیا آره نای شهر اودینه برابر اسپانیا، قهرمانی یورو 2012 به میدان می رود و این در حالی است چند بازیکن کلیدی آتزوری مانند مارکو وراتی، آندره آ بارتزالی، جروجو کیه لینی و کلودیو مارکیزیو به دلیل مصدومیت به اردوی لاجوردی پوشان دعوت نشده اند. آندره آ پیرلو و سباستین جووینکو هم که در آمریکا بازی می نمایند به دلیل آنکه فصل جدید MLS به تازگی شروع شده است، نتوانسته اند خودشان را به اردوی تیم ملی ایتالیا برسانند.

کونته در تمرینات اخیر آتزوری از سیستم 3-4-3 استفاده کرد و طبق ادعای شبکه رای اسپورت ایتالیا او میخواهد الشعراوی، آنتونیو کاندروا و گرازیانو پله را در خط حمله ترکیب اصلی قرار دهد.

همچنین انتظار می رود که کونته از آلساندرو فلورنزی و امانوئله جاچرینی در جناحین به عنوان بال بازی بگیرد و بین آنها هم مارکو پارولو و ریکاردو مونتولیوو انجام وظیفه نمایند.

با توجه به کمبود مدافع میانی در میان مهره های تحت راهنمایی کونته، انتظار می رود که متئو دارمیان، مدافع منچستریونایتد در یک خط دفاعی سه نفره کنار لئوناردو بونوچی و فرنچسکو آکربی قرار بگیرد. پشت سر آنها هم جان لوئیجی بوفونی قرار خواهد گرفت که با وجود رنج بردن از بیماری آنفولانزا در روزهای اخیر، می تواند به میدان برود.

آتزوری از 15 دقیقه بامداد روز آدینه به مصاف ماتادورها می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 764

به "برنامه تاکتیکی کونته برای مصاف شاگردانش با اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه تاکتیکی کونته برای مصاف شاگردانش با اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید