برگزاری نشست هیئت رئیسه AVC، جام کنفدراسیون والیبال آسیا حذف می گردد

به گزارش وبلاگ واحدی، نشست هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا در پاتایای تایلند برگزار گردید و حذف جام کنفدراسیون آسیا در دستور کار قرار کرفت.

برگزاری نشست هیئت رئیسه AVC، جام کنفدراسیون والیبال آسیا حذف می گردد

با تور مالزی بهار 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، چهلمین نشست هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا روز آدینه در پاتایای تایلند برگزار گردید و حذف جام کنفدراسیون آسیا در آینده نزدیک، نحوه حضور تیم ها در بازی های المپیک و رفع شدن مسائل کشورهای فیلیپین، هند، کویت و سامائو از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

این نشست با حضور کلیه اعضای هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا از جمله محمدرضا داورزنی و روسای کمیته های مختلف این کنفدراسیون برگزار گردید.

در ابتدای این نشست نحوه اجرای مصوبات نشست قبلی آنالیز شد و اعضای هیات رئیسه نظرات خود را درباره این موضوع اعلام کردند. همچنین روسای مناطق مختلف کنفدراسیون والیبال آسیا از جمله داورزنی رئیس منطقه آسیای مرکزی گزارشی از فعالیت های سال 2017 مناطق و برنامه های سال 2018 ارائه کردند.

شانریت نیز گزارشی از نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی والیبال که هفته گذشته در شرم الشیخ مصر برگزار گردید، ارائه کرد. وی همچنین به نحوه همکاری فدراسیون جهانی با مایکروسافت اشاره نمود و گفت: FIVB در همکاری با پایگاه اطلاعاتی مایکروسافت در کوشش برای درآمدزایی بیشتر است که فدراسیون های ملی هم می توانند در این زمینه فعال باشند.

در ادامه این نشست، موضوع مسائل والیبال کشورهای فیلیپین، هند، کویت و سامائو مطرح و اعلام شد که تمام مسائل این کشورها رفع شده است.

رئیس کمیته والیبال ساحلی آسیا و رئیس فدراسیون والیبال استرالیا نیز درباره رقابت های ساحلی گزارش ارائه کرد. وی تاکید نمود: بازیکنان ساحلی آسیا به خصوص منطقه اقیانوسیه توانایی خیلی خوبی در این رشته ورزشی دارند و اگر به خوبی حمایت شوند، می توانند دستاوردهای مهمی برای قاره کهن کسب نمایند.

اوم رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا نیز از حذف جام کنفدراسیون والیبال آسیا در آینده نزدیک اطلاع داد و گفت: برگزاری این رقابت ها با هدف رشد و توسعه والیبال قاره آسیا برنامه ریزی شد اما تیم های شرکت نماینده با تیم های دوم خود در آن شرکت می نمایند و عملاً مسابقات به اهداف پیش بینی شده دست نمی یابد. به همین دلیل مسابقات جدیدی جایگزین این رقابت ها می گردد.

مسابقات والیبال المپیک 2020 توکیو که در دو گروه مردان و زنان و با حضور 12 تیم در هر گروه برگزار می گردد، یکی دیگر از محورهای این نشست بود.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی به غیر از ژاپن میزبان این رقابت ها، 11 تیم دیگر در هر گروه مردان و زنان در المپیک 2020 شرکت می نمایند که مراحل انتخاب تیم ها به توضیح زیر است:

6 تیم به وسیله مسابقات انتخابی: 24 تیم برتر رده بندی جهانی که ژانویه سال 2019 معرفی می شوند در مسابقات انتخابی که در شش گروه چهار تیمی برگزار می گردد، شرکت می نمایند و قهرمان هر گروه سهمیه المپیک به دست می آورد.

پنج تیم به وسیله انتخابی مناطق: مسابقات انتخابی قاره ها که با حضور 20 تیم در پنج گروه برگزار خواهد شد.

بن ناصر رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا در انتها با تشکر از تمامی اعضای هیئت رئیسه و کمیته ها برای ارائه گزارش ها از جزیره کیش به عنوان یکی از گزینه های نشست آینده هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نام برد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 773

به "برگزاری نشست هیئت رئیسه AVC، جام کنفدراسیون والیبال آسیا حذف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست هیئت رئیسه AVC، جام کنفدراسیون والیبال آسیا حذف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید