بوشهر، تیم ملی موج سواری ایران در رقابت های جهانی ژاپن و آسیایی تایلند حاضر می شود

به گزارش وبلاگ واحدی، رئیس انجمن موج سواری کشور با اشاره به اعزام ورزشکاران به رقابت های جهانی و آسیایی گفت: تیم ملی موج سواری ایران در رقابت های جهانی ژاپن و آسیایی تایلند در سال 2019 حضور پیدا می نماید.

بوشهر، تیم ملی موج سواری ایران در رقابت های جهانی ژاپن و آسیایی تایلند حاضر می شود

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، علیرضا رستمی صبح امروز در نشست با مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر بر گسترش رشته موج سواری در استان بوشهر تاکید نمود و گفت: استان ساحلی بوشهر دارای ظرفیت های مهمی در توسعه رشته های موج سواری است که باید زیرساخت های این ورزش در نقاط ساحلی استان بوشهر فراهم گردد.

وی با اشاره به اعزام ورزشکاران موج سوار به رقابت المپیک 2020 اضافه کرد: با توجه به اینکه این رشته در المپیک 2020 توکیو برای نخستین بار ایجاد می گردد از هم اکنون برنامه ریزی مناسبی برای گسترش این رشته و حضور ورزشکاران موج سوار در رقابت المپیک اجرا شده است.

رئیس انجمن موج سواری کشور با بیان اینکه دو رویداد مهم در سال 2019 در این رشته در سطح آسیایی و جهانی برگزار می گردد گفت: ابتدا مسابقات آسیایی تایلند را پیش رو داریم و بعد از آن رقابت های جهانی این رشته به میزبانی کشور ژاپن برگزار می گردد که تیم ملی موج سواری ایران در رقابت های جهانی ژاپن و آسیایی تایلند در سال 2019 حاضر می شود.

رستمی کسب تجربه را از اهداف مهم شرکت ورزشکاران در مسابقات موج سواری سال 2019 دانست و توضیح داد: با توجه به اینکه این رشته در ایران در سال 95 راه اندازی شده هدف گذاری ما در المپیک 2020 توکیو کسب تجربه است و در المپیک 2024 برای کسب مدال کوشش می گردد.

ت

منبع: تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 776

به "بوشهر، تیم ملی موج سواری ایران در رقابت های جهانی ژاپن و آسیایی تایلند حاضر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهر، تیم ملی موج سواری ایران در رقابت های جهانی ژاپن و آسیایی تایلند حاضر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید