بلاتکلیفی تیم کانوپولو بانوان ایران برای اعزام به دو رویداد مهم

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران، تیم کانوپولوی بانوان ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی رقابتهای قهرمانی آسیا پیروز شد جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا این رشته در کانادا را کسب کند. مسابقات دنیای کانوپولو چند هفته قبل از بازیهای آسیایی اندونزی برگزار می گردد اما فدراسیون قایقرانی بعد از مدتی بیان کرد که تنها تیمی که مدال طلا گرفته حق رفتن به مسابقات دنیای را دارد و به این ترتیب این تیم شانس دنیای شدن را از دست داد.

بلاتکلیفی تیم کانوپولو بانوان ایران برای اعزام به دو رویداد مهم

این در حالی است که در قرعه کشی اعلام شده از سوی سایت فدراسیون دنیای قایقرانی، تیم ما در گروه سوم در کنار تیم های فرانسه، بریتانیا و چک و تیمی از قاره اقیانوسیه قرار گرفته است!

از سوی دیگر قرار است برای اولین بار مسابقات کانوپولو به صورت آزمایشی در بازیهای آسیایی برگزار گردد ولی حضور تیم ایران در این بازی ها قطعی نیست.

رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگویی با خبرنگاران عنوان نموده بود که پیشنهاد برگزاری این رقابتها را ایران به آسیا داده و قرار است تیم مردان و زنان به این دیدارها اعزام شوند. اما در نهایت این رشته در لیست نهایی کمیته ملی المپیک قرار نگرفت و پیگیری ها تا به امروز جواب نداده و در صورتی که این اتفاق نیافتد تیم بانوان شانس حضور در این بازیها را هم از دست داده است.

امینی رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان در خصوص اینکه تکلیف نهایی اعزام این تیم ها به بازیهای آسیای چه خواهد شد به خبرنگاران گفت: تکلیف اعزام تیم کانوپولو هنوز معلوم نیست. البته ما چند هفته قبل از این رقابتها مسابقات دنیای کانادا را در پیش داریم و تیم مردان ما هم اکنون در اردوی آماده سازی برای این دیدارها قرار دارند.

وی اضافه کرد: دنبال این هستیم که اگر تیم بانوان به رقابتهای دنیای نمی رود، حداقل در بازیهای آسیایی شرکت کند.

رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان گفت: تیم پسران قهرمان آسیا شده و این حق تیم است که به مسابقات قهرمانی دنیا برود. تیم بانوان هم نایب قهرمان آسیا شده و کوشش ما این است که بتوانیم اجازه آنها را برای شرکت در بازیهای آسیایی بگیریم.

وی در خصوص اینکه بالاخره تکلیف این اعزام چه خواهد شد و پیگیری های شما تا الان به کجا رسیده است؟ گفت: مطمئن باشید این تیم (تیم بانوان) را به جاکارتا اعزام می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 629

به "بلاتکلیفی تیم کانوپولو بانوان ایران برای اعزام به دو رویداد مهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی تیم کانوپولو بانوان ایران برای اعزام به دو رویداد مهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید