بیرانوند: سهراب مرادی در صورت کسب سهمیه شانس مدال المپیک هم دارد، تا اواخر خرداد تکلیف سهمیه ها تعیین می گردد

به گزارش وبلاگ واحدی، دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: اگر سهراب مرادی بتواند سهمیه المپیکش را قطعی کند، با توجه به بهبود مصدومیتش برای کسب مدال المپیک نیز جزو مدعیان اصلی دسته 96 کیلوگرم است.

بیرانوند: سهراب مرادی در صورت کسب سهمیه شانس مدال المپیک هم دارد، تا اواخر خرداد تکلیف سهمیه ها تعیین می گردد

محسن بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص اینکه آیا IWF پاسخی به درخواست اخیر کیانوش رستمی و سهراب مرادی داده است، گفت: نه، جوابی در این رابطه نیامده است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه فدراسیون جهانی هنوز موافقت خود را با خواسته رستمی اعلام نکرده، چرا این وزنه بردار از حضور در مسابقات کلمبیا انصراف داد، توضیح داد: او چیزی به ما در این رابطه نگفت، فقط به وسیله مربی اش به او اعلام شد که برای اسکن و تست پی سی آر بیاید تا با توجه به اینکه ویزای کلمبیایش آماده شده، مقدمات سفرش انجام گردد اما گفت به کلمبیا نمی آید. شاید منتظر نتایج کلمبیاست و یا اینکه فدراسیون جهانی با خواسته اش موافقت کند.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در خصوص اینکه چه زمانی دو ملی پوش ایران معرفی خواهند شد، تاکید نمود: بعد از مسابقات کلمبیا یک فرایند چند هفته ای در خصوص جمع آوری امتیازات و معرفی افراد واجد شرایط کشورها به کمیته ملی المپیک شان طی خواهد شد. بعد از آن کمیته ملی المپیک از فدراسیون نظرخواهی می نماید تا معین گردد که چه کسانی راهی المپیک می شوند. مثلا فدراسیون جهانی به ما می گوید این 4-5 وزنه بردار شما سهمیه المپیک را گرفته اند و از بین آنها دو نفر را معرفی کنید.

وی در خصوص شانس سهراب مرادی در مسابقات گزینشی کلمبیا گفت: سهراب ان شاءالله با زدن مجموع 388 کیلوگرم می تواند شانس خود را خیلی افزایش دهد. او اگر از وزنه بردار قرقیزستانی در این رقابت ها رد گردد، می تواند شانس حضور در المپیک را به عنوان نفر اول آسیا داشته باشد. سهراب به کلمبیا رفته که این کار را تمام کند. باید آخرین تلاشش را بکند تا ببینیم بعدش چه خواهد شد. در نفرات بالادست سهراب ممکن است تغییراتی اتفاق بیافتد. شاید وزنه بردار کلمبیا محروم شد، یا اینکه بلاروس در وزن 96 کیلوگرم وزنه برداری معرفی نکند، همه اینها تا اواخر خرداد ماه معین می گردد.

بیرانوند در خصوص اینکه چقدر این امیدواری وجود دارد که سهراب مرادی در صورت کسب سهمیه المپیک، نماینده مدال آور ایران در بازی های المپیک باشد؟، گفت: صددرصد خیلی شرایطش بهتر از گذشته است. او اگر سهمیه را بگیرد قطعا یکی از مدعیان اول دسته 96 کیلوگرم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1773

به "بیرانوند: سهراب مرادی در صورت کسب سهمیه شانس مدال المپیک هم دارد، تا اواخر خرداد تکلیف سهمیه ها تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: سهراب مرادی در صورت کسب سهمیه شانس مدال المپیک هم دارد، تا اواخر خرداد تکلیف سهمیه ها تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید