تجربه تیم فیلم ساز روس از کار در فضا؛ همه چیز را با چسب نگه داشتیم

به گزارش وبلاگ واحدی، هنرپیشه روسی: از چسب های نواری بسیار قوی برای نگه داشتن رژ لب و ریمل در محل خود استفاده کردیم و تجهیزات پزشکی در فضا شناور بودند.

تجربه تیم فیلم ساز روس از کار در فضا؛ همه چیز را با چسب نگه داشتیم

بازگشت یک کارگردان و بازیگر روس از سفر کاری فضایی توجه بسکمک از جهانیان را برانگیخته است. اینک آنها از تجربه بازی و فیلمبرداری خود در فضا می گویند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، اولین گروه فیلم برداری روسیه در فضا اعلام کرده اند با وجود سختی و چالش های زیاد از نتیجه کار راضی هستند و تمام قسمت های برنامه ریزی شده مد نظر خود را فیلم برداری کرده اند.

این تیم اعلام کرده اند از چسب های نواری قوی (ولکرو) برای نگه داشتن اشیاء و ابزارهای کاری خود در فضا استفاده کرده اند.

نمونه ای از چسب ولکرو

یولیا پرسیلد بازیگر روسی و کلیم شیپنکو کارگردان و تصویربردار روز یکشنبه (25 مهر) پس از سفر 12 روزه خود از ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) به زمین برگشتند. فیلم برداری این فیلم می تواند تلاشی برای شکست دادن پروژه های آمریکا در زمینه مشابه باشد.

شیپینکو کارگردان فیلم در این باره به خبرنگاران گفت: این کار یک چالش بزرگ بود و باید مرتبا خود را با شرایط وفق می دادیم.

یولیا پرسیلد بازیگر روسی می گوید باید با چسب های قوی تمامی وسایل خود مانند رژ لب و ریمل را در محل مورد نظر می چسبانده تا در فضا شناور نشوند/ عکس: خبرگزاری فرانسه

آنها بیش از 30 ساعت فیلم ضبط کردند و تنها حدود 30 دقیقه از فیلم را نیاز دارند.

شیپینکو در خارج از مرکز آموزش فضانوردان یوری گاگارین خارج از مسکو گفت: طبق برنامه ریزی پیروز به فیلم برداری تمام بخش ها شدیم.

او و پرسیلد 37 ساله در مرکز فضانوردان یوری گاگارین در حال وفق دادن خود با زندگی زمینی و راه رفتن دوباره هستند.

این کارگردان 38 ساله روس که مانند پرسیلد هنرپیشه زن فیلمش، یونیفرم آبی فضانوردان روس را پوشیده بود، گفت: سینما آماده فتح فضا است.

این کارگردان که تحصیل کرده آمریکاست، افزود: دوران حضورش در ایستگاه بین المللی فضایی پر از کشفیات حرفه ای بوده و هرگز نمی تواند تصاویری را که در فضا گرفته، روی زمین بگیرد.

کلیم شیپنکو کارگردان روس: سینما آماده فتح فضا است/ عکس: خبرگراری فرانسه

سناریو این فیلم در باره جراحی است که برای نجات یک فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی می رود. بودجه ساخت این فیلم مخفی مانده است.

در صورت ادامه، پروژه این تیم روسی می تواند پروژه هالیوودی که سال گذشته از سوی تام کروز، بازیگر سرشناس هالیوود به همراه ناسا و اسپیس ایکس متعلق به ایلان ماسک اعلام شده بود را شکست دهد.

پرسیلد در این باره گفت: باید از چسب های نواری بسیار قوی ولکرو برای نگه داشتن رژ لب و ریمل در محل خود استفاده می کردم و وسایل دیگر فیلم مانند تجهیزات پزشکی در فضا شناور بوده اند.

وی افزود: وسایل کوچک به سرعت پرواز می کنند.

این تیم فضا نوردان ایستگاه فضایی بین المللی را تحسین کرد و حضور آنها را بسیار مفید خواند و گفت: آنها نقش های اصلی را در فیلم بازی می کنند.

این کارگردان روسی گفت: 3 فضانورد مستقر در ایستگاه فضایی بین المللی با اقتباس از سناریو به طبیعی تر کردن گفت و گوها کمک کردند.

وی با شوخی گفت: آنها متوجه استعداد بازیگری خود شدند.

پرسیلد گفت: فضانوردان در طول روز مجبور به انجام کارهای زیادی بودند و در طول شب با ما کار می کردند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1996

به "تجربه تیم فیلم ساز روس از کار در فضا؛ همه چیز را با چسب نگه داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه تیم فیلم ساز روس از کار در فضا؛ همه چیز را با چسب نگه داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید