ترامپ: در صورت شکست در انتخابات، از کاخ سفید می روم

به گزارش وبلاگ واحدی، رئیس جمهوری آمریکاحبه اظهار کرد، چنانچه در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر شکست بخورد، به طور مسالمت آمیز کاخ سفید را ترک خواهد گفت.

ترامپ: در صورت شکست در انتخابات، از کاخ سفید می روم

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه روز آدینه با فاکس نیوز اظهار کرد: مطمئنا اگر که من در انتخابات پیروز نشوم، پس پیروز انتخابات نیستم. او متعهد شد به اینکه اگر در انتخابات شکست بخورد به سراغ انجام کارهای دیگر می رود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ترامپ تا به امروز صحبتی از اینکه در صورت شکست از رقیب دموکراتش، جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر با نتایج انتخابات مخالفت خواهد نمود، مطرح ننموده است. اظهارات اخیر او در مصاحبه با فاکس نیوز اولین نظرات او در مورد این موضوع هستند که به صورت علنی مطرح شده اند.

ترامپ با این حال توضیح داد، اگر در انتخابات شکست بخورد این یک اتفاق بسیار بد برای کشورش است.

اظهارات ترامپ بعد از آن مطرح شدند که جو بایدن و دموکرات های دیگر به این اشاره کردند که با توجه به تعریف و تمجیدهای دولت ترامپ از دیکتاتورهای دنیا، او در زمان انتخابات ممکن است برای در قدرت ماندن نتایج انتخابات را رد کند.

بایدن در مصاحبه ای طی روزهای اخیر گفت، ترامپ کوشش خواهد نمود تا با مانع ایجاد کردن برای رای گیری، همچون حملات روزهای اخیرش به طرح رای گیری پستی، در این انتخابات با روش های غیر قانونی برنده گردد و او حتی به دورنمای اینکه ترامپ نخواهد از قدرت کنار برود هم فکر نموده است.

کاخ سفید با حمله به بایدن، او را به گسترش تئوری توطئه در مورد اینکه ترامپ انتخابات را به روش های غیر قانونی برنده خواهد شد، متهم کرد.

کایلی مک انانی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: فکر می کنم این قضیه مضحکی باشد. این رئیس جمهوری چشم انتظار انتخابات ماه نوامبر است. این رئیس جمهوری به سختی در حال کار کردن برای مردم آمریکا بوده و می گذارد که دموکرات ها آن بیرون عر ض اندام نموده و این تئوری های توطئه را مطرح نمایند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1201

به "ترامپ: در صورت شکست در انتخابات، از کاخ سفید می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: در صورت شکست در انتخابات، از کاخ سفید می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید