سخنگوی کاخ سفید نقشه پیروزی ترامپ را ترسیم کرد

به گزارش وبلاگ واحدی، ایسنا نوشت: همزمان با اینکه کمپین انتخابات رئیس جمهوری آمریکا شکایتی را در رابطه با نحوه شمارش آرا در ایالت پنسیلوانیا تنظیم نموده، سخنگوی کاخ سفید پیش بینی کرد که رئیس جمهوری آمریکا رقیب دموکرات خود را با 40 هزار رای در این ایالت مهم و حساس شکست خواهد داد.

سخنگوی کاخ سفید نقشه پیروزی ترامپ را ترسیم کرد

به گزارش شبکه فاکس نیوز، کایلی مک انانی، سخنگوی کاخ سفید اظهارات رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را که ادعا نموده بود تقلب گسترده ای در این انتخابات اتفاق افتاده، منعکس کرد.

مک انانی که به عنوان مشاور ارشد کمپین ترامپ نیز خدمت می نماید، گفت: به طور ویژه، فیلادلفیا سابقه نتایج بسیار عجیب و غریبی دارد. شما در انتخابات 2012 میلادی 59 حوزه مختلف داشتید که میت رامنی در هیچ یک از آنها دقیقا هیچ رای نیاورد که بسیار بعید و عجیب بود. شما فرد دموکراتی را داشتید که در سال های 2014، 2015 و 2016 میلادی به پر کردن صندوق های رای با آرای جعلی متهم شده بود.

وی مدعی شد: مقامات انتخابات ناظران انتخاباتی را مجبور کردند تا چندین متر دورتر بایستند و توانایی آنها را در نظارت بر فرایند شمارش آرا و تضمین درستی و صحت آنها محدود کردند.

مک انانی گفت: این شکایت نیز درباره یک نظارت آزاد و شفاف درباره آنچه در فیلادلفیا رخ می دهد، تنظیم شده است.

به پنسیلوانیا و کارولینای شمالی اجازه داده شده تا ضرب الاجل زمان دریافت آرا را تمدید نمایند. این بدان معناست که آمار رسمی برای پنسیلوانیا تا روز آدینه و برای کارولینای شمالی تا 12 نوامبر معین نمی گردد.

به رغم این موضوع، مک انانی گفت: تیم ترامپ مطمئن است که رئیس جمهوری با دست کم 40 هزار رای در پنسیلوانیا پیروز خواهد شد.

وی اضافه نمود: کمپین ترامپ همچنین معتقد است که آنها در آریزونا پیروز خواهند شد.

ترامپ به 57.7 درصد از 600 هزار رای احتیاج دارد که مک انانی معتقد است وی با حدود 30 هزار رای در این ایالت پیروز خواهد شد.

مک انانی در پاسخ به این سوال که آیا کمپین ترامپ فکر می نماید که ترامپ می تواند بدون آریزونا به 270 رای الکترال لازم دست یابد یا خیر، گفت: صریحا باید بگویم که هر چیزی ممکن است.

وی اضافه نمود: ما معتقدیم که راه پیروزی ترامپ در این انتخابات از آریزونا، پنسیلوانیا و جورجیا می گذرد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1440

به "سخنگوی کاخ سفید نقشه پیروزی ترامپ را ترسیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی کاخ سفید نقشه پیروزی ترامپ را ترسیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید