تلفن های هوشمند ال جی ویتنامی می شوند؟

به گزارش وبلاگ واحدی، به نظر می رسد شایعات پیشین حقیقت دارند و ال جی الکترونیکس با انتشار گزارش هایی مبنی بر اینکه این شرکت میخواهد از تجارت تلفن های هوشمند خارج گردد، خبرساز شده است. آخرین تحولات این شرکت شامل همکاری با یک شرکت ویتنامی است که گفته می گردد در حال مذاکره در خصوص خرید تجارت تلفن های هوشمند از ال جی الکترونیک است.

تلفن های هوشمند ال جی ویتنامی می شوند؟

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ارزان ویتنام تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، طبق گفته رسانه BusinessKorea، شرکت Vingroup Vietnam جذاب ترین پیشنهاد را برای خرید بخش تجارت تلفن های هوشمند ال جی ارائه داده است. این شرکت 14 درصد از سرمایه بازار شرکت های ویتنامی ذکر شده را به خود اختصاص می دهد. این مجموعه از مشاغل متنوعی از مشاغل دارای صنایع مختلف شامل هتل، املاک و مستغلات، توزیع، اتومبیل، تلفن های هوشمند و توسعه زمین برخوردار است.

این شرکت در حال حاضر با قرارداد ODM تلفن های هوشمندی را برای ال جی فراوری می نماید و سومین فراوری کننده گوشی های هوشمند در ویتنام پس از اوپو و سامسونگ است.

طبق این گزارش، شرکت مذکور علاقمند است تجارت تلفن های هوشمند ال جی را در ایالات متحده تصاحب کند و خرید این شرکت Vingroup Co را به حضور جهانی سوق می دهد. گفته می گردد که ال جی علاقه مند است تجارت گوشی های هوشمند خود را قطعه قطعه بفروشد، زیرا فروش کل این بخش بسیار سخت است.

اخیراً، ال جی یادداشت داخلی ارسال نموده است که پیش بینی تغییرات عمده قریب الوقوع در بخش تلفن همراه از جمله فروش، برداشت و کوچک سازی تجارت تلفن های هوشمند است.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1544

به "تلفن های هوشمند ال جی ویتنامی می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفن های هوشمند ال جی ویتنامی می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید