تنگسیری: سیگنال های خاموش دشمن را هم رصد می کنیم

به گزارش وبلاگ واحدی، فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه فرایند ارتقای توان رزم نیروی دریایی سپاه تداوم خواهد داشت، گفت: امروز با ورود تجهیزات جدید جنگ الکترونیک ما قادر خواهیم بود حتی سیگنال های خاموش و ارتباطات داخلی دشمن را هم رصد کنیم.

تنگسیری: سیگنال های خاموش دشمن را هم رصد می کنیم

به گزارش فارس، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین الحاق تجهیزات موشکی به این نیرو که با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح برگزار گردید، ازاین مراسم به عنوان پنجمین آیین الحاق تجهیزات به نیروی دریایی سپاه در سال 1399 نام برد و گفت: امروز بخشی از توان موشکی ما که از قابلیت ها و ویژگی های برترساز عرصه نبرد برخوردار بوده و با بهره گیری از توان و ظرفیت های متخصصان داخلی طراحی و فراوری شده است؛ وارد بخش عملیاتی و یگان رزم نیروی دریایی سپاه می گردد.

وی اضافه کرد: این سامانه های الحاقی قابلیت شلیک دقیق از عمق و محل های پدافند غیرعامل، شلیک 360 درجه، در حال حرکت، پرتاب مین در بردهای مختلف و قدرت مقابله با جنگ الکترونیک داشته و برد و توان تخریب آنها نسبت به گذشته ارتقا یافته است.

دریادار تنگسیری با اشاره به الحاق تجهیزات جنگ الکترونیک به نیروی دریایی سپاه، گفت: امروز با ورود این تجهیزات ما قادر خواهیم بود حتی سیگنال های خاموش و ارتباطات داخلی دشمن را هم رصد کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه توضیح داد: این سامانه های موشکی که به دست توانمند متخصصان ایرانی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مراکز تحقیقاتی سپاه و خودکفایی نیرو و شرکت های دانش بنیان طراحی و ساخته شده اند امروز همزمان با ایام ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار به یگان رزم نیروی دریایی سپاه الحاق می گردد.

دریادار تنگسیری در سرانجام با تاکید بر اینکه فرایند ارتقای توان رزم نیروی دریایی سپاه در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و راهبرد قوی شدن تداوم خواهد داشت گفت: ما سربازان ولایت و ملت ایران تا پای جان بر عهد سربازی خود هستیم و اگر دشمنان بخواهند تعرضی نمایند ضربه مهلکی به آنها خواهیم زد.

منبع: فرارو
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1678

به "تنگسیری: سیگنال های خاموش دشمن را هم رصد می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنگسیری: سیگنال های خاموش دشمن را هم رصد می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید