تیم ملی والیبال با یاری تجربه و شانس کره جنوبی را شکست داد

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های انتخابی المپیک توکیو به سختی از سد کره جنوبی عبور کرد و با فزونی 3 بر 2 راهی فینال شد.

تیم ملی والیبال با یاری تجربه و شانس کره جنوبی را شکست داد

محمود افشاردوست در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت: خوشحالم که توانستیم پیروز بازی شده و راهی فینال شویم، هر چند به سختی توانستیم این پیروزی را کسب کنیم. از نظر نتیجه، بردیم اما از نظر فنی و کیفیت، تیم ملی با تجربه بیشتر توانست کره را شکست دهد. کره ای ها امروز عالی بازی کردند، هرچند کره در بخش هایی از دریافت خوب نبود اما در کل نمایش عالی داشت.

وی در ادامه تأکید کرد: تیم ملی با تجربه و دفاع بهتر در بزنگاه ها توانست نتیجه را به سود خود به سرانجام برساند. بازی خطرناک و پراسترسی بود.

کارشناس والیبال در ادامه درباره بازی فینال گفت: نمی دانم چین یا قطر کدامیک راهی فینال خواهند شد اما ما باید به المپیک صعود کنیم. حق و توان والیبال ما صعود به المپیک است، هر چند امروز مقابل کره توانایی ما این نبود و با تجربه و شانس پیروز شدیم اما حریف فردای ما فرقی ندارد و هر طور که شده باید به المپیک برویم.

دبیر اسبق فدراسیون والیبال در سرانجام گفت: فرقی ندارد با چه نتیجه ای حریف را در فینال شکست دهیم. فقط باید بلیت توکیو را به دست آورده، چرا که این به پیشرفت والیبال یاری خواهد نمود. ما چاره ای جز پیروزی نداریم و باید به المپیک برویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 834

به "تیم ملی والیبال با یاری تجربه و شانس کره جنوبی را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال با یاری تجربه و شانس کره جنوبی را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید