جزئیات طلب شفر از استقلال و رد ادعای مدیران حقوقدان، فیفا درخواست سرمربی آلمانی را رد کرد

به گزارش وبلاگ واحدی، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، درخواست وینفرد شفر برای پرداخت همه مطالبات به همراه آپشن های قراردادش از سوی باشگاه استقلال را رد کرد.

جزئیات طلب شفر از استقلال و رد ادعای مدیران حقوقدان، فیفا درخواست سرمربی آلمانی را رد کرد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وینفرد شفر سرمربی آلمانی پیشین تیم فوتبال استقلال که از باشگاه استقلال به فیفا شکایت نموده بود، این باشگاه را به پرداخت 550 هزار دلار برای پرداخت مطالباتش محکوم کرد.

استقلال در حالی محکوم به پرداخت مطالبات شفر شد که مدیران وقت استقلال بارها در اظهارات شان تأکید می کردند که شفر چاره ای جز توافق ندارد و با کمترین هزینه پیگیر غرامت او خواهند بود، اما با رأی فیفا معین شد که این صحبت ها با واقعیت فاصله داشته است. امیرحسین فتحی مدیرعامل پیشین استقلال در رابطه با پرونده شفر در تاریخ 11 اردیبهشت امسال در جمع خبرنگاران گفت: من اگر در فوتبال هیچ کاری بلد نباشم به عنوان کسی که حقوقدان ورزشی هستم کار را مسالمت آمیز و از راه های حقوقی انجام می دهیم تا با کمترین هزینه پیگیر رضایت شفر باشیم. (لینک مصاحبه را اینجا مشاهده کنید)

فتحی همچنین دو روز بعد یعنی 13 اردیبهشت تأکید کرد: به نظر من شفر چاره ای جز توافق ندارد. ایشان یا باید مربیگری را کنار بگذارد یا تکلیف قراردادش را معین کند. ما قول دادیم که با کمترین هزینه شفر از استقلال جدا گردد. (لینک مصاحبه را اینجا مشاهده می کنید)

اگر چه عدم توافق با شفر، چنین حکمی را در پی داشت، اما یک نکته در این پرونده وجود دارد. شفر در شکایت خود از باشگاه استقلال، چیزی نزدیک به یک میلیون و 700 هزار دلار درخواست نموده بود. سرمربی آلمانی یک میلیون و 100 هزار دلار برای فصل جاری به اضافه آپشن های قراردادش شامل پاداش ها و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را خواسته بود که فیفا آن را رد نموده است. با توجه به اینکه شفر برای امسال به باشگاه بن یاس امارات رفت، فیفا مابه تفاوت قراردادش با این باشگاه و استقلال را محسوب کرد و به سرمربی آلمانی گفته که تنها می تواند 325 هزار دلار از استقلال غرامت بگیرد. همچنین او 225 هزار دلار نیز حقوق عقب افتاده داشته است که با احتساب 325 هزار دلار قرارداد امسالش، مجموع 550 هزار دلار از باشگاه استقلال طلبکار خواهد بود.

مسئولان فعلی استقلال در حال رایزنی با شفر هستند تا از او تخفیف بگیرند یا بتوانند طلبش را به صورت اقساطی پرداخت نمایند. همچنین مدیران استقلال یک ماه فرصت دارند برای دفاع از خود، مدارک شان را به فیفا ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 991

به "جزئیات طلب شفر از استقلال و رد ادعای مدیران حقوقدان، فیفا درخواست سرمربی آلمانی را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات طلب شفر از استقلال و رد ادعای مدیران حقوقدان، فیفا درخواست سرمربی آلمانی را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید