جزییات داستانی نو اسپایدرمن 2 منتشر شد؛ کنسول مخصوص بازی را ببینید

به گزارش وبلاگ واحدی، طی رویداد کامیک کان سن دیگو 2023، سونی از باندل نو پلی استیشن 5 با موضوع بازی مورد انتظار اسپایدرمن 2 رونمایی نموده است.

جزییات داستانی نو اسپایدرمن 2 منتشر شد؛ کنسول مخصوص بازی را ببینید

این مراسم همیشه یکی از هیجان انگیزترین رویدادها برای هواداران مارول بوده است. سونی و مارول در رویداد امسال در کنار معرفی باندل تازه پلی استیشن با طرح بازی تازه اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، تریلر داستانی بازی را به نمایش گذاشته اند که هری آزبورن را معرفی نموده و نگاهی بهتر به ونوم در فرم هیولایی خود می دهد. جان پکت (Jon Paquette)، کارگردان ارشد داستان، نگاهی عمیق تر در این باره ارائه می دهد:

همانطور که بسیاری از شما در تریلر منتشر شده از گیم پلی بازی در ماه مه متوجه شدید، لباس سیمبیوتی تازه پیتر شخصیت او را تحت تاثیر قرار داده و توانایی های تازه و قدرتمندی را به او داده است. بخش هایی از این موضوع را در تریلر داستانی می توان مشاهده کرد و به نظر می رسد که این لباس بر روابط او با مایلز، ام جی و هری نیز تاثیر گذاشته است.

با توجه به اینکه مایلز مورالس به پیتر به عنوان الگوی خود نگاه می نماید، این باعث ایجاد مسائل بیشتری می گردد. مایلز فراتر از کوشش برای فهمیدن اینکه چه چیزی قرار است برای زندگی اش پیش آید، همچنان با مرگ پدرش به دست مارتین لی معروف به مستر نگاتیو، دست و پنجه نرم می نماید و با توجه به تریلر تازه به نظر می رسد که قرار است بار دیگر او را دیدار کنیم.

کارگردان خلاقیت بازی، برایان اینتیهار (Bryan Intihar) در خصوص بعضی از توانایی های تازهی که بازیکنان در اسپایدرمن 2 استفاده خواهند کرد، می گوید:

تریلر تازه بعلاوه نگاهی تازه به نیویورک ارائه می نماید. در نسخه تازه می توانید در بالای رودخانه شرقی تاب بخورید و منطقه ها بروکلین و کوئینز را کشف کنید. جزیره کنی (Coney) نیز برای اولین بار در تریلر نمایش داده می گردد. یکی از راه هایی که می توانید به کاوش بپردازید، استفاده از بال هایی به نام وب وینگز (Web Wings) است. رایان اسمیت (Ryan Smith)، کارگردان ارشد بازی، در این باره گفت:

همانطور که گفته شد، تریلر تازه نگاهی به ونوم در فرم هیولایی خود نیز دارد. اینتیار در رابطه با این سیمبیوت گفت:

کارگردان هنری بازی، جاسیندا چو (Jacinda Chew) اضافه نمود:

لازم به ذکر است که صداپیشگی ونوم به وسیله تونی تاد (Tony Todd) انجام می گردد.

در نهایت باندل پلی استیشن 5 بازی شامل یک کنسول با طرح عنکبوت سفید و بخش های قرمز و مشکی مرتبط با ونوم و یک دسته با طرح مشابه است. این باندل شامل یک نسخه دیجیتالی از بازی است. جالب است بدانید که این آیتم های این باندل محدود را به صورت جداگانه نیز می توانید بخرید. در واقع برای کسانی که از قبل پلی استیشن 5 دارند، تنها کافیست که طرح مجذوب نماینده باندل را بسته به نوع کنسول خود ر قالب برچسب خریداری نمایند. این باندل در تاریخ 1 سپتامبر (10 شهریور) امسال در دسترس قرار می گیرد. بعلاوه از 28 جولای (6 مرداد) نیز می توانید آن را پیش خرید کنید. بازیکنانی که این باندل را خریداری می نمایند، از مزایای پیش خرید بازی نظیر لباس Arachknight برای پیتر، لباس Shadow Spider برای مایلز، دسترسی زودهنگام به ابزار Web Grabber و سه امتیاز برای درخت مهارت بهره خواهند برد.

بازی اسپایدرمن 2 در 20 اکتبر (28 مهر) امسال به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2407

به "جزییات داستانی نو اسپایدرمن 2 منتشر شد؛ کنسول مخصوص بازی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات داستانی نو اسپایدرمن 2 منتشر شد؛ کنسول مخصوص بازی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید