حضور عنوانداران کشتی دنیا و المپیک در مناطق محروم شهرستان تربت جام

به گزارش وبلاگ واحدی، کمیل قاسمی و احسان لشگری با حضور در روستا های ابراهیم بای و سیاه خوله استان خراسان رضوی اقلامی را به مردم محروم این منطقه هدیه دادند.

حضور عنوانداران کشتی دنیا و المپیک در مناطق محروم شهرستان تربت جام

به گزارش ، تعدادی از قهرمانان نامدار کشتی مدتی است در راستای مسئولیت های اجتماعی با حضور در مناطق محروم و دورافتاده کشورمان در حال حمایت و یاری رسانی به مردم این مناطق هستند.

بر همین اساس کمیل قاسمی قهرمان و نایب قهرمان المپیک و دارنده مدال نقره دنیا، احسان لشگری دارنده مدال برنز دنیا و المپیک به همراه امیر توکلیان و مصطفی علیزاده سرمربی و مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در رقابت های دنیای 2019 در قالب یک موسسه خیریه ضمن حمایت و دلجویی از مردمان روستا های ابراهیم بای و سیاه خوله اقلام خوراکی و بهداشتی را میان هموطنان این منطقه توزیع کردند.

کمیل قاسمی و احسان لشگری به مردم این روستا ها که از کمترین امکانات اولیه زندگی برخوردار هستند قول دادند در آینده حمایت های بیشتری از آن ها صورت پذیرد.

ابراهیم بای، روستایی از توابع بخش صالح آباد شهرستان تربیت جام در استان خراسان رضوی که با کشور های افغانستان و ترکمنستان هم مرز است. این روستا در آخرین سرشماری ها حدود 22 خانوار جمعیت دارد که مردم آن به دلیل خشکسالی در چند سال گذشته با مشکل شدید کم آبی روبرو هستند و به همین دلیل از هر نظر در وضعیت نامناسبی قرار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 655

به "حضور عنوانداران کشتی دنیا و المپیک در مناطق محروم شهرستان تربت جام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور عنوانداران کشتی دنیا و المپیک در مناطق محروم شهرستان تربت جام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید