خبرنگاران پنج هزار میلیارد ریال طرح عمرانی و خدماتی در آذربایجان شرقی افتتاح شد

به گزارش وبلاگ واحدی، تبریز - خبرنگاران - در نهمین روز از دهه مبارک فجر چندین طرح عمرانی، تولیدی، آموزشی و خدمات رسانی در مناطق مختلف آذربایجان شرقی با هزینه کرد اعتباری در حدود پنج هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

خبرنگاران پنج هزار میلیارد ریال طرح عمرانی و خدماتی در آذربایجان شرقی افتتاح شد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

چهار طرح آموزشی و عمرانی شامل فاز دوم دانشکده فنی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، سالن ورزشی قدس، فاز دوم ساختمان اداری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و تکمیل و ساخت سالن انتظار ایستگاه قطار این دانشگاه با حدود 120میلیارد ریال هزینه از طرح های افتتاح شده امروز با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان محلی است.

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر 9 دفتر پیشخوان خدمات دولت با هزینه 9 میلیارد ریال با سرمایه بخش خصوصی در مراغه به بهره برداری رسید.

چند طرح عمرانی، فراوریی و ورزشی با اعتبار 123 میلیارد و 360 میلیون ریال در بخش یامچی مرند افتتاح شد.

همزمان با نهمین روز دهه فجر 4.5 میلیارد ریال طرح عمرانی خدماتی در شهرستان مرزی خداآفرین بهره برداری شد.

سه طرح راهداری شهرستان اهر شامل راه روستایی و اصلاح روکش آسفالت، لکه گیری 29 کیلومتر از بزرگراه اهر-تبریز و هشت طرح مخابراتی شامل تقویت خطوط ارتباطی روستایی و 2 سایت تلفن همراه و اینترنت روستایی در مجموع با هزینه 280 میلیارد ریال افتتاح شد.

در کلیبر هم 38 طرح عمرانی با هزینه 171 میلیارد و 520 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل بهسازی و شن ریزی روستایی، چمن مصنوعی روستایی، اصلاح شبکه برق چهار روستا و سایت اینترنت پرسرعت 11 روستا، یک باب مسکن مددجویی، 2 باب مدرسه و یک کارگاه فنس بافی بود.

هشت طرح برق رسانی شامل توسعه، تقویت و تجهیز شبکه برق و نیز کارگزاری بورس و اوراق بهادار در مراغه افتتاح شد.

برای اجرای این طرح ها توسط بخش خصوصی و امور توزیع برق مراغه 120 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

15 طرح آبرسانی، کشاورزی و برق رسانی در شهرستان ملکان افتتاح شد.

این طرح ها شامل آبرسانی روستایی، تقویت برق پمپازآب ملکان، کارخانه فراوری کنسانتره، تقویت برق 10 روستا و مجتمع زرگران با 130 واحد زرگری است که در مجموع برای این طرح ها یکهزار میلیارد ریال هزینه شده است.

6 طرح عمرانی و خدماتی شهری در مجموع با هزینه 65 میلیارد ریال در هریس افتتاح شد.

این طرح ها شامل: اجرای شبکه آب خام فضای سبز، زیرسازی و جدول گذاری ورودی شهر از طرف تبریز، مسیرگشایی و جدول کشی خیابانها، نصب نماد شهدای شهر و نصب کف پوش خیابان ها و چراغ های تزئینی بلوار شهدا بود.

یک واحد مسکن روستایی در بخش مرکزی اسکو با هزینه ای افزون بر پنج میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در شهرستان آذرشهر هم چهار طرح عمران روستایی شامل بهسازی معابر، جدول گذاری و سنگ فرش، تعریض معابر و دیوار حائل و واحد مقاوم سازی شده با هزینه 12 میلیارد ریال افتتاح شد.

6 باب خانه محروم به همت نیروهای جهادی در مجموع با هزینه چهار میلیارد ریال در شهرستان بناب افتتاح و به خانواده های کم درآمد تحویل داده شد.

در شهرستان چاراویماق هم کلینیک تخصصی بیماران و دندانپزشکی، مسکن معلولان و خانه هلال روستایی در مجموع با هزینه 9 میلیارد و 960 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

در بستان آباد هم 23 طرح روستایی بخش تیکمه داش شامل اجرای آسفالت ریزی، سنگ فرش، سیل بند جدول گذاری با هزینه 30 میلیارد ریال افتتاح شد.

در نهمین روز دهه فجر بهره برداری از 14 طرح برق رسانی و عمرانی در عجب شیر شروع شد.

این طرح ها شامل احداث شبکه روشنایی معابر بلوار امام علی (ع)، شبکه 20 کیلوولت و فشار ضعیف با کابل خودنگهدار و تعویض سیم های مسی شبکه فشار ضعیف روستایی و جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی روستایی با هزینه 160 میلیارد ریال بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1623

به "خبرنگاران پنج هزار میلیارد ریال طرح عمرانی و خدماتی در آذربایجان شرقی افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنج هزار میلیارد ریال طرح عمرانی و خدماتی در آذربایجان شرقی افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید