دوحه 2022 به ایستگاه آخر رسید ، ستاره سوم به کدام تیم می رسد؟ (تور ارزان قطر)

به گزارش وبلاگ واحدی، فینال جام جهانی 2022 قطر امشب برگزار می گردد و دو تیم دو ستاره برای رسیدن به سومین عنوان قهرمانی خود کوشش خواهند کرد.

دوحه 2022 به ایستگاه آخر رسید ، ستاره سوم به کدام تیم می رسد؟ (تور ارزان قطر)

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، از ساعت 18:30 به وقت تهران و در استادیوم لوسیل با قضاوت شیمون مارسینیاک از لهستان شروع خواهد شد.

آرژانتین و فرانسه تا به امروز 12 بار رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند که از این تعداد 6 پیروزی برای آرژانتینی ها به ثبت رسیده است و 3 برد هم برای فرانسه.

آخرین بازی دو تیم به جام جهانی 2018 و مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها بازمی شود که در آن بازی هیجان انگیز، فرانسوی ها 4 بر 3 به پیروزی رسیدند.

این دو تیم دو بار دیگر نیز در چارچوب رقابت های جام جهانی بازی نموده اند که هر دو بار را آلبی سلسته با برد به سود خود انتها داده است. یک بار در جام جهانی 1978 که با فزونی 2 بر یک همراه بود و یک بار هم در جام جهانی 1930 که آرژانتین با یک گل به پیروزی رسید.

در ترکیب فرانسه به نظر می رسد که آدرین رابیو که به علت سرماخوردگی بازی مقابل مراکش را از دست داده بود، شانس حضور مجدد در ترکیب را پیدا کند. بعلاوه مسائل مربوط به مصدومیت و بیماری چند بازیکن این تیم نیز به نظر برطرف شده است. آرژانتین نیز در ترکیب خود محروم و مصدوم ندارد.

یکی از مهم ترین رو در رویی های امروز رقابت لیونل مسی، کیلیان امباپه، اولیویه ژیرو و خولین آلوارس برای رسیدن به آقای گلی مسابقات است. مسی و امباپه به صورت مشترک 5 گل زده اند و در صدر قرار دارند.

بعلاوه مسی با حضور در بازی امشب مقابل فرانسه در فینال جام جهانی 2022 قطر، از رکورد 25 بازی لوتار ماتئوس در جام جهانی عبور نموده و با 26 بازی در صدر بیشترین تعداد بازی در جام جهانی قرار می گیرد.

فرانسه برای چهارمین و آرژانتین برای ششمین بار است که پا به فینال جام جهانی می گذارند؛ هر کدام 2 برد؛ فرانسه تنها باختش در فینال، شکست در ضربات پنالتی مقابل فرانسه در جام جهانی 2006 بوده است و آرژانتین اما در سال های 1990 و 2014 هر دو بار با یک گل به آلمان و در سال 1930 با نتیجه 4 بر 2 به اروگوئه باخته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2315

به "دوحه 2022 به ایستگاه آخر رسید ، ستاره سوم به کدام تیم می رسد؟ (تور ارزان قطر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوحه 2022 به ایستگاه آخر رسید ، ستاره سوم به کدام تیم می رسد؟ (تور ارزان قطر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید