رایان رینولدز به چین رفت، ددپول 3 ساخته می گردد

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران به نقل از مووی نیوز، در حالی که هفته پیش کمپانی فاکس خیلی ناگهانی بیان کرد ددپول2 در چین از روز آدینه راهی سینماها می گردد و برای نخستین بار فیلمی از این مجموعه در چین بدون سانسور روی پرده ها می رود، این خبر موجب تغییر برنامه از پیش معین شده رایان رینولدز بازیگر فیلم شد.

رایان رینولدز به چین رفت، ددپول 3 ساخته می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

رینولدز که کانادایی است و می داند رابطه چین و کانادا برای دستگیری مِنگ مدیرعامل هواوی در کانادا به هم خورده، بدون نگرانی از این مسایل اعلام نمود بلافاصله راهی چین می گردد.

وی گفت: این برایم یک رویا است که ددپول در چین و برای مردم چین به نمایش درآید و برای همین انگار در بهشتی روی زمین باشم.

رینولدز این حرف ها را برای مخاطبان چینی فیلمش در سفر یک روزه به این سرزمین اعلام نمود.

آرنج چپ رینولدز در حین فیلمبرداری آسیب دیده بود و قرار بود یکشنبه صبح در نیویورک زیر تیغ جراحی برود اما او برنامه عمل را به هم ریخت و گفت: این سفر خیلی مهم تر است. به هیچ وجه نمی خواهم حضور در چین را از دست بدهم.

بیشتر مخاطبان چینی دو فیلم دد پول و دنباله آن را به صورت آنلاین دیده اند و بسیاری از شوخی های فیلم بیشتر برای مخاطبان آمریکایی ملموس است و فیلم محتوایش را در ترجمه از دست می دهد.

در این میان بسیاری از مخاطبان چینی می گویند ترجیح می دهند تا بلیت بخرند و این بار فیلم را روی پرده بزرگ تماشا نمایند. در عین حال بعضی هم می گویند دلیل ندارد که بخواهند فیلم را دوباره تماشا نمایند.

نسخه چینی فیلم ددپول2 با عنوان دد پول 2: خانواده ام را دوست دارم روی پرده رفته است که یادآور فیلمی از دهه 90 از سینمای چین است که مخاطبان زیادی داشت.

رینولدز در چین همچنین گفت گروه سازنده فیلم در حال ساخت ددپول 3 است. با این حال او شرح بیشتری درباره این فیلم نداد.

بازیگر 42 ساله برای سال 2019 با فیلم های کاراگاه پیکاچو و شش زیرزمین راهی سینماها می گردد.

ددپول فیلمی ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی از مارول کامیکس به همین نام است. این فیلم به کارگردانی تیم میلر و نویسندگی رت ریس و پال ورنیک ساخته شده و همچنین هشتمین فیلم در مجموعه فیلم های مردان اکس محسوب می گردد. ددپول 12 فوریه 2016 توسط فاکس قرن بیستم روی پرده سینماها رفت. همچنین ددپول اولین فیلم مارول با درجه سنی R است. ددپول 2 18 مه 2018 اکران شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 526

به "رایان رینولدز به چین رفت، ددپول 3 ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایان رینولدز به چین رفت، ددپول 3 ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید