ردگیری مجرمان انگلیسی با برچسب جی پی اس

به گزارش وبلاگ واحدی، مقامات انگلیسی قصد دارند با استفاده از دستبندهای مجهز به برچسب های جی پی اس هزاران مجرم را در سراسر این کشور کنترل نموده و از وضعیت و موقعیت جغرافیایی آنها آگاه شوند.

ردگیری مجرمان انگلیسی با برچسب جی پی اس

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، مقامات انگلیسی قصد دارند با استفاده از دستبندهای مجهز به برچسب های جی پی اس هزاران مجرم را در سراسر این کشور کنترل نموده و از وضعیت و موقعیت جغرافیایی آنها آگاه شوند. اجرای این طرح از تابستان آینده در انگلیس و ولز شروع می گردد و این در حالی است که در بعضی مناطق این کشور طرح یادشده به طور آزمایشی اجرا شده بود.

از این طریق می توان مطمئن شد که آیا مجرمان انگلیسی با دقت به قواعد رفتاری مورد تعهدشان پایبندی دارند یا خیر و آیا از منطقه ای که برای حضور آنها معین شده خارج شده اند یا خیر.

دولت انگلیس میخواهد سالانه این برچسب ها را برای 4000 نفر به کار بگیرد. استفاده از این برچسب ها حضور مجرمان کم سن و سال را در زندان ها کاهش داده و از این روش به عنوان یک جایگزین مناسب زندان برای این افراد بهره گرفته می گردد. زیرا حضور در زندان برای افراد کم سن و سال برای آنها بدآموزی به همراه خواهد داشت.

همچنین با استفاده از دستبندهای جی پی اس می توان بهتر و دقیق تر در خصوص سرنوشت مجرمان قدیمی و اینکه آیا آنها لیاقت و آمادگی پیوستن به جامعه را دارند، تصمیم گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 200

به "ردگیری مجرمان انگلیسی با برچسب جی پی اس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردگیری مجرمان انگلیسی با برچسب جی پی اس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید