کاخ باکینگهام، محل زندگی خانواده سلطنتی انگلیس

به گزارش وبلاگ واحدی، کاخ باکینگهام از عظیم ترین کاخ های سلطنتی دنیا می باشد. کاخ باکینگهام محل زندگی خانواده سلطنتی بریتانیا بوده و مجموعه های هنری زیادی در آن قرار گرفته است.

کاخ باکینگهام، محل زندگی خانواده سلطنتی انگلیس

کاخ باکینگهام محل اقامت رسمی پادشاهان لندن و خانواده سلطنتی بریتانیا می باشد. این کاخ از سال 1837 میلادی آغاز به خدمت کرد و امروزه ستاد اجرایی این خانواده سلطنتی است؛ اگرچه برای بسیاری از مراسمات و رویدادهای مهم برگزار شده از طرف ملکه، قسمت هایی از کاخ باکینگهام بر روی بازدید نمایندگان باز است. این کاخ همچنین یکی از عظیم ترین کاخ های سلطنتی فعال دنیاست. کاخ باکینگهام دارای 775 اتاق است که این اتاق ها هرکدام برای اشخاص مختلف در نظر گرفته شده است.

موارد استفاده این اتاق ها به این توضیح می باشد: 19 اتاق دولت، 52 اتاق سلطنتی برای میهمانان، 188 اتاق برای کارکنان کاخ باکینگهام، 92 دفتر برای کارهای اداری و... این کاخ 108 متر طول و 120 متر عرض و بیش از 77000 متر مربع زمین دارد و ارتفاع آن 24 متر است. اتاق های دولتی که برای سرگرمی های رسمی و دولتی استفاده می گردد، همه ساله در بیشتر روزهای اوت و سپتامبر، به عنوان بخشی از گشایش تابستانی کاخ، برای عموم بازند. کاخ باکینگهام یک ساختمان کار و محور سلطنت مشروطه انگلستان و یک نماد برای بریتانیا می باشد. در این کاخ دفاتر کسانی است که فعالیت ها و وظایف ملکه و خانواده سلطنتی را روز به روز پشتیبانی و آنالیز می نمایند.

کاخ باکینگهام مبله و تزئین شده با آثار گرانبهای هنری می باشد و یکی از مجموعه های هنری عظیم در دنیا امروز است. از این رو این کاخ را به عنوان یک گالری هنری می شناسند تا به عنوان یک موزه تاریخی در لندن. سالانه بیش از 50.000 نفر به عنوان مهمان در تابستان به ضیافت ناهار، شام و پذیرایی در باغ این کاخ گرد هم می آیند (در ماه های تابستان هر روز و در سایر ماه ها یک روز در میان). به محض به ورود به کاخ پله های سنگی از جنس مرمر که به زیبایی کنده کاری شده است توجه شما را جلب می نماید. عکسی از ملکه ویکتوریا نیز در دیوار های این مجموعه استفاده شده است.

کاخ در طول جنگ دنیای دوم دوران بدی را سپری کرد و بیش از 7 بار بمباران شد که جدی ترین آن ها در سال 1940 رخ داد و منجر به خرابی کلیسای کاخ شد. این اتفاق در سینماهای سراسر بریتانیا نمایش داده شد تا نشان دهند که ثروتمندان نیز همانند فقیران رنج می کشند. یک بار که پادشاه جرج هفتم و ملکه الیزابت در کاخ بودند، بمبی به ساختمان اصلی اصابت کرد و سبب شکستن شیشه ها و خرابی کلیسا کاخ شد. اما پوشش این حوادث در زمان جنگ به شدت محدود شد. پادشاه و ملکه در مقابل نقش بازی کردند تا خانه بمب خورده خود را نمایش دهند، ملکه همانند همواره لبخند می زد و لباسی تر و تمیز و یک کلاه به تن داشت و آن را با کتی ست نموده بود تا نشان دهد صدمه ای ندیده است. در این زمان بود که ملکه جمله مشهور خود را بیان نمود: من خوشحالم که کاخ مورد اصابت بمب قرار گرفته است. اکنون می توانم انتهای شرقی لندن را به آسانی ببینم.

اتاق دولت

همانطور که گفته شد کاخ باکینگهام دارای 19 اتاق دولت می باشد. اتاق دولت برای سرگرم کردن بازدیدنمایندگان همراه با پذیرایی اشرافی، سخنرانی افراد معروف و اجرای موسیقی زنده ایجاد شده است. اتاق دولت به زیبایی با گنجینه هایی از مجموعه سلطنتی شامل نقاشی های رامبراند، روبنس و پوسن از هنرمندان معروف بریتانیایی و همچنین مبلمان کلاسیک ساخت انگلستان و فرانسه پوشیده شده است و هسته اصلی کاخ می باشد.

نمایشگاه رویال

نمایشگاه رویال تابستان هر سال در کاخ باکینگهام برگزار می گردد و این بهترین فرصت برای بازدید از این کاخ می باشد. در طول بازدید از این نمایشگاه خواهید دید که چه مواد غذایی در آشپزخانه سلطنتی استفاده می گردد و یا چه ظروفی و ملافه هایی مورد استفاده قرار می گیرد تمام جزئیات در این فستیوال و نمایشگاه ارائه می گردد البته این امر مستلزم این است که شما بلیط VIP این نمایشگاه را تهیه کنید.

باغ کاخ باکینگهام

این باغ به عنوان یک واحه در وسط لندن شناخته می گردد. باغ کاخ باکینگهام را به عنوان خیره نماینده ترین قسمت کاخ با بیش از 350 گونه مختلف از گل های وحشی می شناسند. راه رفتن در ضلع جنوبی این باغ و منظره دریاچه روبرو، این باغ را خاص تر می نماید.

گالری ملکه

گالری ملکه یک فضای مختص به نمایشگاه های دائمی از اقلام مجموعه سلطنتی و مجموعه گسترده ای از هنر و گنجینه ها می باشد که برای ملت عظیم بریتانیا برگزار شده است. اقلامی که در این گالری به دلیل عمر زیاد و امکان تخریب آن ها حضور نداشته باشند، عکس آن ها در صفحه نمایش های عظیمی در گالری نشان داده می شوند.

یاد بود ملکه ویکتوریا

آخرین کار ساختمانی عظیم در طول سلطنت پادشاه جرج پنجم انجام شد. این اتفاق در سال 1913روی داد، زمانی که آستون وب جلوی درب شرقی در سال 1850 را از نوع طراحی کرد تا شبیه لایم پارک گیاکومو لیونی در چشم باشد. این حیاط تغییر چهره یافته از سنگ پرتلند به منظور تبدیل شدن به پرده ای برای یادبود ملکه ویکتوریا که یک مجسمه بسیار عظیم است و در خارج محوطه اصلی قرار گرفته است، ساخته شد.

مجله خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1461

به "کاخ باکینگهام، محل زندگی خانواده سلطنتی انگلیس" امتیاز دهید

1 کاربر به "کاخ باکینگهام، محل زندگی خانواده سلطنتی انگلیس" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ باکینگهام، محل زندگی خانواده سلطنتی انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید