رقابت مجذوب کننده قوی ترین وزنه برداران ایران و دنیا ، ساعت مسابقه با غول گرجی تعیین شد (تور ارزان گرجستان)

به گزارش وبلاگ واحدی، با توجه به حضور عنوان داران دنیا و المپیک، رقابت دسته فوق سنگین به یکی از مجذوب کننده ترین رقابت ها در قهرمانی دنیا تبدیل شده است.

رقابت مجذوب کننده قوی ترین وزنه برداران ایران و دنیا ، ساعت مسابقه با غول گرجی تعیین شد (تور ارزان گرجستان)

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران در آخرین مسابقه وزنه برداری قهرمانی دنیا 2022 که در بوگوتا کلمبیا برگزار می گردد، وزنه برداران دسته فوق سنگین مردان به رقابت می پردازند.

رقابت فوق سنگین از ساعت 1 بامداد به وقت ایران شروع می گردد.

با توجه به حضور عنوان داران دنیا و المپیک، رقابت دسته فوق سنگین به یکی از مجذوب کننده ترین رقابت ها در قهرمانی دنیا تبدیل شده است.

لاشا تالاخادزه وزنه بردار مطرح گرجستان در پی این است که ششمین طلای دنیای خود را بگیرد و از سال 2015 تا 2021 قهرمان فوق سنگین دنیا بوده است. رکورد ورودی تالاخادزه 465 کیلوگرم است.

ایران دو نماینده در این وزن دارد که علی داودی نایب قهرمان المپیک توکیو برای کسب اولین مدال بزرگسالان دنیا خود بر روی تخته می رود. رکورد ورودی داودی 450 کیلوگرم است که بعد از وزنه بردار گرجستان در رده دوم فهرست وزنه برداران شرکت کننده واقع شده است.

دیگر نماینده ایران در این وزن آیت شریفی با رکورد ورودی 440 کیلوگرم است.

داودی برای کسب مدال باید با دیگر وزنه برداران از جمله لالایان از ارمنستان(نایب قهرمان دنیا در 2021)، گور میناسیان از بحرین(نایب قهرمان سابق دنیا و نایب قهرمان المپیک ریو)، اکبر ژورائف از ازبکستان(قهرمان دنیا و المپیک توکیو)، سیمون مارتیروسیان از ارمنستان (نایب قهرمان المپیک ریو و توکیو) رقابت کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2330

به "رقابت مجذوب کننده قوی ترین وزنه برداران ایران و دنیا ، ساعت مسابقه با غول گرجی تعیین شد (تور ارزان گرجستان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت مجذوب کننده قوی ترین وزنه برداران ایران و دنیا ، ساعت مسابقه با غول گرجی تعیین شد (تور ارزان گرجستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید