روایت 6 نماینده از مغایرت آیین نامه های نظام مهندسی ساختمان

به گزارش وبلاگ واحدی، 6 نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص مغایرت آیین نامه های قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان اظهاراتی را مطرح کردند.

روایت 6 نماینده از مغایرت آیین نامه های نظام مهندسی ساختمان

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران، مهرداد لاهوتی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی درباره مغایرت آیین نامه نظام مهندسی و کنترل ساختمان و گزارشی که پیش از این از سوی کمیسیون عمران ارائه شده بود، گفت: من با گزارش کمیسیون عمران مخالفم و معتقدم لایحه ای که از سوی دولت می آید مسائل را حل خواهد نمود.

سیده حمیده زرآبادی در این رابطه متذکر شد: استقلال نظام مهندسی باید در نظر گرفته گردد و بهتر است اشکالات این حوزه در زمینه نیازسنجی نظام مهندسی برطرف گردد.

محمدرضا صباغیان نیز با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی صداوسیما درباره مقررات و قوانین نظام مهندسی ساختمان گفت که باید مردم را از بی خبری بیرون بیاوریم.

علیرضا سلیمی یادآور شد: گاهی در مجلس شورای اسلامی قوانینی را تصویب می کنیم ولی دولت آیین نامه اجرای آن را نمی نویسد ما قانون را برای بایگانی و ثبت سند بایگانی نمی نویسیم بلکه برای اجرا آن را می نویسیم.

بیت الله عبداللهی در اظهاراتی یادآور شد: قطعا باید نظارت بر بخش خصوصی وجود داشته باشد ولی حقوق و اختیارات آنها سلب نگردد تا بتوانند برای پیشرفت کشور رشد و بالندگی داشته باشند.

احمد همتی نیز گفت: همه اعضای نظام مهندسی باید برای مدیریت پروژه ها به صورت مساوی پرونده داشته باشند و همانند نظام پزشکی باید صدور پروانه مهندسی هم به این سازمان واگذار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 698

به "روایت 6 نماینده از مغایرت آیین نامه های نظام مهندسی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت 6 نماینده از مغایرت آیین نامه های نظام مهندسی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید