آشنایی با سردترین شهرهای کانادا

به گزارش وبلاگ واحدی، اگر فرد گرمایی هستید و قصد مهاجرت به کانادا را دارید، بد نیست با تعدادی از سردترین شهرهای کانادا آشنا شوید تا بتوانید انتخاب راحت تری را از بین آنها انجام دهید!

زمستان های کانادا اصلا شوخی نیست و بسیار سرد ، تاریک و برفی است .

با استفاده از داده های CurrentResults.com ، لیستی از سردترین شهرهای عظیم کانادا را گردآوری نموده ایم (شهرهای عظیم به مکانهایی گفته می گردد که حداقل 100,000 نفر اقامت داشته باشند)

آشنایی با سردترین شهرهای کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

10. ادمونتون ، آلبرتا

در طول ماه های زمستان ، میانگین دما ادمونتون در حدود 13- درجه سانتی گراد است. ادمونتون به آب و هوای خشک خود بدنام است که همراه با یخ ، برف و وزش باد شدید است. همچنین ، این شهر به طور متوسط سالانه 339 سانتی متر برف و باران می بارد. ادمونتون بیش از چهار ماه از سال برف در زمین دارد یعنی به طور متوسط 133 روز در سال.

9. Trois-Rivières ، کبک

Trois-Rivières واقع در 129 کیلومتری جنوب غربی کبک سیتی ،دمایی به طور متوسط 14- درجه سانتیگراد وسالانه میانگین 259 سانتی متر برف دارد. این شهر دارای آب و هوای مرطوب قاره ای است ، به این معنی که تغییرات شدید دما از تابستان به زمستان رخ می دهد. این تمایز به معنای تابستانهای گرم و زمستانهای تلخ و طولانی است.

8. کبک سیتی ، کبک

کبک سیتی به طور متوسط در زمستان 15.4- درجه سانتی گراد است. شهر کبک یکی از بالاترین میانگین بارش در برف ، با 303.4 سانتی متر است. اگرچه برفی و سرد است، کبک سیتی فعالیت های سرگرم نماینده زیادی برای نگه داشتن زمستان ها دارد ، مانند کارناوال کلاسیک زمستانی کبک ، جایی که مردم از سراسر دنیا برای شرکت در جشن ها شرکت می نمایند.

7. شربروک ، کبک

Sherbrooke ، واقع در 156 کیلومتری شرق مونترال ، دمای متوسط 15.4- درجه سانتیگراد دارد. Sherbrooke همچنین دارای آب و هوای مرطوب قاره ای ، و در نتیجه زمستان های طولانی وپر از برف است. در حقیقت ، شربوک سالانه حدود 286.5 سانتی متر برف می گیرد. با توجه به طبیعت اطراف و زیستگاه برفی ، ساکنان و گردشگران می توانند از فراوانی فعالیتها در فضای باز همچون اسکیت ، اسکی ، اسکی برف ، و برف کوهی استفاده نمایند.

6. سودبوری ، انتاریو

ممکن است برای شما جای تعجب داشته باشد که Sudbury در این لیست قرار گرفته است؛ اما سودبوری در ماه های زمستان به طور متوسط در حدود 15.5- درجه سانتیگراد است و هر سال به طور متوسط 263.4 سانتی متر بارش برف می گیرد. سودبوری در شمال دریاچه های عظیم واقع شده است و آن را در راستا توده های هوای قطب شمال قرار می دهد - که در میان وعده های بی رحمانه سرد یاری می نماید. . سودبوری به طور متوسط 136 روز از سال برف در زمین دارد.

5. ساسکاتون ، ساسکاچوان

در زمان زمستان، دمای Saskatoon به طور میانگین16.5- درجه سانتی گراد است. بارش برف در 124 روز از سال است. ساسکاتونی ها اغلب زمستان های خود را در حال پیاده روی و یا اسکی کراس اوور در بسیاری از راستاهای برفی ، اسکیت ، و تحسین رودخانه زیبای یخ زده ساسکاچوان جنوبی می گذرانند. کمترین دما که تا به امروز در ساسکاتون ثبت شده است در سال 1893 ، در 50- درجه بود!

4- Thunder Bay ، انتاریو

Thunder Bay(خلیج تندر) در بیش از 1000 کیلومتری شمال غربی سودبوری واقع شده است و جمعیت کلان شهر آن 121.621 نفر است. در ماه های زمستان، متوسط دما در آنجا 18.1- درجه سانتی گراد است. Thunder Bay رکورد سردترین روز انتاریو (با بادگیر) را در اختیار دارد , در 10 ژانویه 1982 درجه حرارت به 58- درجه کاهش یافت. سی بی سی مقاله ای را نوشت که بیان می نماید زمستان سال 2014 -2013 سردترین هوای Thunder Bay در طی 35 سال بود. طبق این مقاله ، 61 روز بود که درجه حرارت زیر 20- درجه کاهش یافته بود. یکی از آن روزهای سرد سال رکورد دمای کم در ماه دسامبر را برای Thunder Bay ، با دمای 40- درجه شکسته شد!

3. رجینا ، ساسکاچوان

رجینا در 258 کیلومتری جنوب ساسکاتون قرار گرفته است. ساکنان پایتخت ساسکاچوان همه و همه بخوبی می دانند که با با آمدن زمستان هر سال بادهای وحشتناک ، یخبندان و برف سنگین به وجود می آید. میانگین دما در زمستان 18.2- درجه سانتیگراد است و 11 شب به بعد از زیر 30- درجه پایین تر می رود. در تاریخ 1 ژانویه 1885 ، دمای رجینا در دمای 50 درجه ای تکان دهنده بود. این بیست و یکمین سردترین روز در کانادا است که تا به امروز ثبت شده است. به طور متوسط ، 43 روز 30- درجه یا سردتر است!

2. Saguenay ، کبک

Saguenay ، که 211 کیلومتری شمال کبک سیتی است ، دمای آن زمستان ها به طور متوسط 18.3- درجه سانتی گراد است. به طور متوسط هر زمستان 321.7 سانتی متر برف می بارد! این دومین شهر برفی در کانادا ، درست بعد از سنت جان ، نیوفاند لند است.

1. وینیپگ ، مانیتوبا

وینی پگ که با شماره 1 تعیین کردیم سردترین شهر کانادا است. وینی پگ در هر زمستان به میزان متوسط 19.2- درجه سانتی گراد می رسد ، با 12 روز دمای هوا پایین تر از 30- درجه. درست در پایین دره رودخانه سرخ قرار گرفته است و آن را مستعد باد شدید می نماید. آب و هوا همچنین به طور معمول در وینیپگ بسیار خشک است و بنا بر گزارش ها ، بسیاری از ساکنان مجبور به استفاده از دستگاه های مرطوب نماینده در خانه های خود هستند. در دسامبر سال 2013 ، سی بی سی مقاله ای را نوشت که اعلام می نماید وینیپگ به اندازه دمای مریخ سرد است که در آن موقع 29- درجه بود. بارش برف در وینیپگ به اندازه بارش برف در سایر شهرهای مهم کانادا است. اما وزش باد شدیدی دارد.

منبع: اینترنت
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1343

به "آشنایی با سردترین شهرهای کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با سردترین شهرهای کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سردترین شهرهای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید