سعیدی: برای سرپرستی کاروان ایران کاندیدا نبودم، اگر شبهه ای هست با گفت وگو حل می کنیم

به گزارش وبلاگ واحدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت که برای سرپرستی کاروان بازی های اسلامی کاندیدا نبوده است.

سعیدی: برای سرپرستی کاروان ایران کاندیدا نبودم، اگر شبهه ای هست با گفت وگو حل می کنیم

به گزارش خبرنگاران، کیکاوس سعیدی در مورد آخرین تحولات کمیته ملی المپیک و بعلاوه اختلافات در کمیسیون ورزشکاران گفت: اختلافات ریشه داری وجود ندارد. اختلاف دیدگاهی در فرایند انجام کار بود و گرنه اصل کار را همه پذیرفتند و می دانند که دوره تمام شده است و دوره نو باید آغاز گردد. تفاوت دیدگاه هایی بود که ما طبق آیین نامه و اساسنامه و فرایند تکالیف قانونی کار را جلو بردیم و خدشه ای وارد نیست، اما دوستان نظراتی داشتند که در جای خودش بحث شد.

وی ادامه داد: در دور قبل هم یکسری اختلاف نظر داشتیم و حدود 7 نفر استعفا کردند و با کوشش آقای صالحی امیری استعفاها پس گرفته شد. همواره در این جلسات تعدادی به علت حضور در اردوها و مسابقات حضور نداشته اند و نمی گردد همه اعضای کمیسیون ورزشکاران را یک جا جمع کرد.

سعیدی در مورد صحبت های یزدانی در نشست خبری اعضای ناراضی کمیسیون ورزشکاران بیان کرد: حسن یزدانی، محمدرضا گرایی، قهرمانان و عزیزان ما قابل احترام هستند و کمیته ملی المپیک خانه آنها است. مسائل داخلی را حل می کنیم و اگر سوءتفاهمی باشد با گفت وگو رفع خواهد شد. جهت گفت وگو باز است اگر دوستان باز هم شبهه ای دارند حاضریم با گفت وگو حل کنیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک که با برنامه رادیویی تهران ورزشی گفت وگو می کرد، در مورد صحبت های حدادی که گفته نمی خواسته در آلمان عمل کند، گفت: حمایت های اقتصادی و مدیریتی ما از قهرمانان مستقیم نیست و با درخواست فدراسیون های ورزشی مربوطه است. فدراسیون کاراته از ما درخواست کرد که به خانم عباسعلی یاری کنیم تا برای مداوا به آلمان اعزام گردد و هماهنگی انجام شد. برای سهراب مرادی هم همینطور عمل شد و فدراسیون درخواست کرد و کمیته ملی المپیک حمایت کرد. برای حدادی هم اگر درخواست فدراسیون واصل می شد قطعا ما در هیئت اجرایی آنالیز می کردیم و به این موضوع پاسخ می دادیم. ما از همه قهرمانان حمایت حداکثری داشتیم از جمله احسان حدادی که زحمت کشیده و در المپیک افتخارآفرینی نموده است. از هرگونه حمایت قانونی که از عهده مان بر بیاید و در چارچوب اساسنامه باشد، دریغ نمی کنیم و صالحی امیری و هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک پشتیبانی می نمایند.

سعیدی در پاسخ به این سوال که صحبت های احسان حدادی را تکذیب می نماید؟ گفت: من این موضوع را الان می شنوم و عجیب است، ان شاءالله خیر است و همه عزیزان در سلامت باشند و بتوانیم برای بازی های آسیایی که در سال آینده برگزار می گردد یک کاروان کیفی را آماده و با اهتمام روسا و کادرفنی فدراسیون های ورزشی و وزارت ورزش کار را دنبال کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر از سرپرستی بازی های اسلامی کناره گیری نموده است؟ گفت: کاندیدا نبودم و رای هم ندادم. دوستان لطف کردند و نام من را رد نموده بودند، اعتقاد من این است که دبیرکل کمیته وظیفه حمایتی دارد، ممکن است زمانی پیش بیاید که ما دو یا سه سرپرست کاروان داشته باشیم. اگر بخواهم که در یکی از کاروان ها سرپرست شوم از لحاظ مدیریتی مطلوب نیست و این فرصت را به عزیزان دیگر که وقت دارند باید بدهیم. آماری هم که دادند و گفتند که من رای نیاوردم کاملا کذب بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2062

به "سعیدی: برای سرپرستی کاروان ایران کاندیدا نبودم، اگر شبهه ای هست با گفت وگو حل می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: برای سرپرستی کاروان ایران کاندیدا نبودم، اگر شبهه ای هست با گفت وگو حل می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید